مشروح اخبار


» فرماندار گچسارن تغییر می کند ؟



پس از پنج سال مدیریت عبدالرحیم رحیمی بر فرمانداری گچساران او در بهمن ماه  97 راهی لرستان شد تا خوان پایه  مسئولیت ارشدترین مسئول اجرایی دولت در گچساران را برعهده بگیرد.
از مدیریت خوان پایه برفرمانداری گچساران هنوز یکسال هم نمی گذرد اماچیدن  پازل هایی  درکنار هم از احتمال تغییر آن خبر می دهند .


خداحافظی رحیمی و معرفی خوان پایه تودیع ومعارفه ای باشکوه درپی داشت  که بعدها از آن برای مقایسه با سرنوشت تودیع و معارفه فرماندران در کهگیلویه توسط فرماندار وقت لنده مطرح شد و چند روزی سوژه رسانه وفضای مجازی شده بود.

خوان پایه که از راهداری استان آمده بود تا کنون فرمانداری شهرستان گچساران را اداره می کند و در ماه های پیش رو باید انتخابات حساس مجلس شورای اسلامی را پشت سربگذارد.

اگرچه گاها در محافل غیر رسمی در قیاس خوان پایه با حاج رحیمی ،درایت حاج رحیمی را بسیاری زبان زد می دانند اما یک تغییر و تحول در روزهای گذشته به احتمالات غیر رسمی قوت داده است .

احمدنشاطی فر که از مدیرکلی در استانداری کهگیلویه وبویراحمد راهی گچساران شده تا درحال حاضر معاون امور اجتماعی فرمانداری شهرستان را برعهده بگیرد مهم ترین سوالی است که در ذهن مخاطب می تواند جرقه تغییر را روشن کند.

تجربه تغییرات در ادوار گذشته نشان می دهد کمتر اتفاق افتاده مدیرکلی از استانداری تا معاون فرمانداری یک شهرستان تقلیل جایگاه بیابد مگر اینکه در زمان تغییر دولت ها باشد که در آن شرایط نیز عموما مدیران به پذیرش پست کارشناسی در استانداری پسنده می کنند تا رفتن به بخشداری و فرمانداری شهرستان ها .

با اینکه وحید محمدی تبار مدیرکل بحران استانداری در صفحه شخصی خود نوشته بود نشاطی داوطلبانه متقاضی رفتن به گچساران بوده اما باید منتظر ماند و دید ایا پیشنهاد فرمانداری گچساران در میان بوده یا انتخابات را خوان پایه برگزار خواهد کرد.



تاریخ انتشار : 28 مهر 1398, 10:10



» اخبار مرتبط:

  • اولین نشست خبری فرماندار گچساران؛حاشیه هایی پررنگ تر از متن
  • فرماندار شهرستان کهگیلویه تغییر کرد/جزییات
  • گزینه جدید فرمانداری گچساران قطعی نیست +3گزینه پیشنهادی
  • گزینه جدید فرمانداری کهگیلویه کیست؟
  • فرماندار گچساران منصوب میشود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟