مشروح اخبار


» دستگیری ۶۰نفر متخلف و کشف ۱۳ قبضه سلاح در کهگیلویه وبویراحمد



مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت : از ابتدای مهر ماه تاکنون 54مورد تخلف در مناطق حفاظت شده استان صورت گرفته و دراین راستا 60 نفرمتخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش راک نیوز، سید اسدالله هاشمی  در تشریح عملکرد یک ماهه  منتهی به مهرماه جاری یگان حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد، عنوان کرد: با وجود مشکلاتی مانند کمبود نیرو وخودرو، گستردگی استان، پراکندگی مناطق، تراکم وظایف، عمکرد یگان حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد در یک ماهه مهرماه مناسب ارزیابی می‌شود. 
هاشمی با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی، کنترل و نظارت حداکثری در کنار وظایف و مسئولیت‌های ذاتی محیط زیست، اولویت برنامه های محیط زیست خواهد بود، اظهار داشت: اگر هدف انجام دادن کارهای بزرگ باشد قطعا" با مشکلات بزرگی روبه رو خواهیم شد و مهم آن است که با تدبیر و مدیریت صحیح  با برنامه ریزی مناسب و با کمترین هزینه ها بزرگترین کارها را انجام دهیم .
 
این مقام مسئول تصریح کرد: یگان حفاظت محیط زیست استان از ابتدای مهرماه تاکنون کنترل خوبی بر وضعیت مناطق تحت نظارت داشته و توانسته با برنامه‌ریزی دقیق و چندلایه عملکرد بسیار خوبی ارائه دهد؛ به طوری که این یگان توانسته است در این مدت یک ماهه 60 نفر شکارچی غیر مجاز را به همراه 13 قبضه اسلحه مجاز و غیر مجاز دستگیر و جهت اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی نماید. 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بیان داشت: نظم کاری، برنامه‌ریزی مناسب، هدف‌گذاری دقیق و تقسیم درست منابع در دستیابی به اهداف بسیار مهم هستند و در این راستا در طی سال جاری با هماهنگی بین بخشی که با برنامه ریزی مناسب ایجاد شده است  برای مدت زمان باقیمانده از سال جاری بهتر ارزیابی می شود.



تاریخ انتشار : 30 مهر 1398, 09:29



» اخبار مرتبط:

  • ۳۴۵ متخلف شکار و صید به مراجع قضایی معرفی شدند
  • کشف 4 قبضه اسلحه از شکارچیان متخلف در کهگیلویه وبویراحمد
  • تفنگت را زمین بگذار؛ قتل وشکار بی رحمانه گونه های جانوری در کهگیلویه و بویر احمد
  • 30شکارچی متخلف در گچساران دستگیر شدند
  • تقدیر فرمانده یگان حفاظت سازمان از مدیرکل و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟