مشروح اخبار


» همایش تجلیل از قهرمانان آسیایی کاراته در کهگیلویه برگزار شد+حواشی



43 مدال‌آور رقابت‌های آسیایی کاراته شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده تجلیل شدند.


به گزارش راک نیوز به نقل از فارس، همایش تجلیل از قهرمانان رقابت‌های آسیایی کاراته به همت نماینده مردم شهرستان در مجلس برگزار شد.

این آیین که با حضور مدال‌آوران و خانواده ورزشکاران، نماینده مردم کهگیلویه در مجلس، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس دامپزشکی و معاون فرماندار برگزار شده بود 43 مدال‌آور و قهرمان رقابت‌های آسیا تجلیل شدند.

فرماندار کهگیلویه که رأس ساعت مقرر در سالن حضور یافته بود قبل از آغاز جلسه مراسم را ترک کرد؛ مجری که مشاور رسانه‌ای نماینده بود در ابتدای سخنانش از حضور فرماندار تشکر کرد و البته گفت که به خاطر کاری که پیش آمد نتوانست بماند.
سالن اتاق اصناف برای مراسم در نظر گرفته شده بود فضای ناکافی این سالن از همان ابتدا بی‌نظمی‌هایی بر جلسه حاکم کرد.

بی‌تابی کودکانی که همراه مادران خود حضور داشتند و سر و صدای ورزشکاران تمرکز را از حضار گرفت و همین باعث شد سخنرانان اولیه به ایراد چند نکته کوتاه بسنده کنند.

شور و اشتیاق ورزشکاران جالب توجه بود و مدام با سوت و کف زدن جو شادی را ایجاد می‌کردند.این تشویق‌ها هنگام اعلام کمک‌های نماینده به حوزه ورزش نیز شدت داشت.

عدل هاشمی‌پور در ابتدای سخنانش گفت که زمان برگزاری این همایش را در بین الحرمین تلفنی هماهنگ کردم و در آنجا به یاد همه ورزشکاران بودم.

بنر نصب شده روی دیوار سالن اما علاوه بر یک اشتباه تایپی در ابتدای متن انتهای ان آبان ماه درج شده بود.در حالی که تا شروع آبان ماه دو روز باقی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان در سخنان کوتاهی از حمایت‌های نماینده مردم در مجلس به حوزه ورزش قدردانی کرد.


نیکویی‌زاده از چمن‌های مصنوعی به مهمترین کمک‌های هاشمی‌پور یاد کرد و افزود: تعدادی از این پروژه‌ها بهره‌برداری شده و تعدادی در حال کار است.

وی گفت که ورزشکاران مدال‌آور ملی در شهرستان زیاد داریم در این همایش قهرمانان آسیایی که مرداد ماه در یزد افتخارآفرینی کردند تجلیل می‌شوند.

محدعلی آروس هم به نمایندگی از فرماندار روی سن فرا خوانده شد اما تنها به یک جمله درباره اهتمام فرماندار در توسعه ورزش بسنده کرد.

موقع تجلیل قهرمانان که رسید نماینده و دیگر مسؤولان حاضر به سنت مرسوم برای اهدای جوایز روی سن رفتند هاشمی‌پور وقتی متوجه بالا نرفتن آروس (معاون فرماندار) شد او را به جمع فرا خواند و به مزاح گفت«باید در عکس‌ها کنار خودم باشی و فرماندار هم ببیند» او به خبرنگاران گفت عکس حضور آروس در کنار من را برای فرماندار بفرستید.


عدل هاشمی‌پور از همان ابتدا که پشت تریبون قرار گرفت با گریه‌های بی‌امان یک کودک مواجه شد و اعلام کرد سخنان خود را مجبور است بسیار کوتاه ارائه دهد.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس از اختصاص 27 چمن مصنوعی طی 37 ماه گذشته خبر داد و گفت که زنگنه وزیر نفت نقش مهمی در این مهم داشت.هاشمی‌پور این کمک‌ها را استفاده از فرصت عضویت در کمیسیون انرژی دانست و افزود: در یکی از بازدیدهای زنگنه از پتروشیمی هشت پروژه چمن از او گرفتم و این برای شهرستانی که چاه نفت ندارد هدیه خوبی است.

وی همچنین از جذب 60 میلیون تومان برای تیم فوتبال تام کهگیلویه به دیگر کمک‌های خود در حوزه ورزش شهرستان نام برد اما تأکید کرد که نباید به این‌ها اکتفا کنیم و محرومیت‌ها همچنان وجود دارد.


هاشمی‌پور گفت: برای خود نقشه راه تعریف کرده و بر اساس برنامه کارها را پیش می‌برم.به گفته وی 90 درصد برنامه‌های تعریف شده تاکنون پیشرفت فیزیکی به خود گرفته است.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس از جو مسموم حاکم بر استان انتقاد کرد و گفت که به جای پرداختن به مسایل حاشیه برای خروج از بن بست به همدیگر کمک کنیم.

هاشمی‌پور تصریح کرد: هر کاری انجام دادیم و از انجام آن خشنود شدیم یقین بدانیم که خدا آنجاست.

وی گریزی به کارهای انجام گرفته در راستای توسعه ورزش به خصوص در روستاها و بخش‌ها زد و گفت: ورزشگاه قلعه‌رئیسی که سال‌هاست جوانان این دیار را رنج می‌دهد مناقصه خرید هشت هزار متر مربع چمن در حال انجام است.

 

 

همایش تجلیل از قهرمانان آسیایی کاراته در کهگیلویه برگزار شد+حواشی

 



تاریخ انتشار : 30 مهر 1398, 12:52



» اخبار مرتبط:

  • اعتراض به یک مراسم با پاره کردن لوح تقدیر های اهدایی درحضورنماینده مجلس! /همایشی که بوی تبلیغاتی داشت
  • استقبال گرم مردم کهگیلویه از قهرمانان مسابقات آسیا
  • تجلیل ازمدال‌آوران کهگیلویه و بویراحمد
  • عدل هاشمی پور: علیمردانی مدیر کلی نیست که بتواند در این استان خدمت کند/مدیر کلی که عرضه برگزاری یک مناقصه را ندارد به این استان خیانت می کند
  • وزیر ورزش و جوانان به گچساران سفر می‌کند+برنامه
  • » اشتراک گزاری خبر

    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    خیلی عالی
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟