مشروح اخبار


» واکنش فرماندار بهمئی به فیلم مرگ زن جوان در حین چیدن پسته کوهی



در این فیلم زن جوانی در منطقه بهمئی برای تامین معاش خود ناگزیر به رفتن به کوه و چیدن پسته کوهی شده و در این کوه سخت گذر، تعادل خود را از دست داده و به پایین پرت شده .

فرماندار بهمئی با اشاره به انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی پیرامون مرگ زن جوان در کهگیلویه و بویراحمدی گفت: این زن جوان ساکن شهرستان بهمئی نیست و ساکن خوزستان است.

به گزارش راک نیوز  از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد، در این فیلم زن جوانی در منطقه بهمئی برای تامین معاش خود ناگزیر به رفتن به کوه و چیدن پسته کوهی شده و در این کوه سخت گذر، تعادل خود را از دست داده و به پایین پرت شده و جان می دهد.

اهالی منطقه با قراردادن جسد این زن جوان بر روی چارچوبی به شکل پله های چوبی که سال های خیلی دور در مناطق روستایی از آن استفاده می شد جسد را به روستای شان انتقال می دهند.

در این کلیپ هیچ نشانه ای از نهادهای دولتی کمک رسان مانند جمعیت هلال احمر و اورژانس های هوایی به چشم نمی خورد که میزان نگرانی بیننده از وضعیت انتقال جسد این زن جوان را دوچندان می کند.

حکمت الله سنائی فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با ایلنا  با اظهار تاسف از فوت این خانم، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های آقای ایرمی مسئول ستاد بحران فرمانداری شهرستان، مشخص شد این خانم ساکن شهرستان بهمئی نیست.

وی گفت: حوزه گستره ایل بهمئی علاوه بر استان کهگیلویه و بویراحمد استان خوزستان را نیز شامل شده اما خود شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد است و این خانم ساکن منطقه صیدون استان خوزستان است.



تاریخ انتشار : 6 آبان 1398, 10:38



» اخبار مرتبط:

  • فرماندار جدید شهرستان بهمئی منصوب شد.
  • حادثه ای تلخ در سه راهی مرگ بهمئی !/ فوت جوان 24 ساله در یک لحظه
  • آخرین وضعیت مسیر ترانزیتی ماهشهر -بهمئی-دهدشت
  • انتصاب در فرمانداری شهرستان بهمئی
  • شهرستان بهمئی به رامهرمز خوزستان وصل می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟