مشروح اخبار


» معاون امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد و دارایی در سفر به کهگیلویه وبویراحمد: فعال شدن شعبه ای از بازاربورس تهران در استان



معاون امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد و دارایی گفت: در صورتی که استان برای ایجاد زیرساختهای فیزیکی و دسترسی به شبکه همکاری کند، از همین امروز شعبه ای از بازار بورس تهران در کهگیلویه و بویراحمد فعال می شود.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد ، اسماعیل جلیلی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد و دارایی در نشست شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت اضافه کرد: اقدامات دولت تدبیر و امید و وزارت اقتصاد منجمله؛ مقررات زدایی، بخشش های مالیاتی،حذف بخشنامه و قوانین دست و پاگیر و ایجاد ظرفیت تهاتر و اسناد خزانه به منظور تسهیل فضای کسب و کار و کمک به بخش خصوصی است. اسماعیل جلیلی افزود: در خصوص معافیتها همچنان انتظاراتی ممکن است وجود داشته باشد اما دولت اتکاء به منابعی دارد که پس از دریافت این منابع، دوباره در زیرساختهای استانها سرمایه گذاری می کندوپنجره واحد باید از فضای فیزیکی به فضای الکترونیکی انتقال داده شود. وی نسبت مصارف به منابع در بانکهای استان را تشریح کرد وگفت: این نسبت در کهگیلویه و بویراحمد بیش از صد در صد است که از میانگین کشوری پیشی گرفته است و تسهیلات بیشتر توسط بانکهای دولتی ارایه شده است والبته باید پیگیری کنیم تا بانکهای خصوصی نیز پای کار بیایند. معاون امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد و دارایی به اخذ ۱۰۸ درصدی مالیات در استان اشاره کرد و گفت: مالیات و مالیات بر ارزش افزوده نیز به شهرداری، دهیاری و استانداری ها بر می گردد وبخشی از این مالیات مربوط به سالهای قبل و بخشی نیز مربوط به نفت بوده و نباید این شائبه ایجاد شود امور مالیاتی در حق بخش خصوصی ظلم کرده است.



تاریخ انتشار : 8 آبان 1398, 14:55



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل امور اقتصادی و دارایی: شکایت مودیان مالیاتی در کهگیلویه و بویراحمد بررسی می شود
  • مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرد: 810میلیارد ریال عوارض به شهرداری ها و دهیاری های ی استان پرداخت شد
  • مدیرکل جدید امور مالیاتی فارس معارفه شد/باید درآمدهای مالیاتی را جایگزین درآمدهای نفتی کنیم
  • مدیرکل جدید امور مالیاتی فارس معارفه شد/باید درآمدهای مالیاتی را جایگزین درآمدهای نفتی کنیم
  • بخشودگی جرایم مالیاتی برای اصناف گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟