مشروح اخبار


» رضایت مردم از خدمات رسانی قابل تقدیر از مرکز تعویض پلاک یاسوج



رضایت مردم از خدمات رسانی قابل تقدیر از مرکز تعویض پلاک یاسوج

تعویض پلاک خودرو در ایران به معنی فک پلاک قبلی و نصب پلاک جدید برای وسایط نقلیه است.[۱] در ایران تعویض پلاک وسایط نقلیه در هنگام معامله امری ضروری است.[۱] تعویض پلاک در مراکزی خصوصی[۲] و شبه دولتی[۳] که متعلق به شرکت راهگشا، وابسته به بنیاد تعاون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می‌باشند صورت می‌گیرد. این مراکز در راستای فعالیت‌های بنیاد تعاون ناجا و در جهت بهبود و ارتقاء سطح معیشتی و تسهیلات رفاهی خانواده ناجا فعالیت می‌نمایند.
وقتی قضیه سهیمه بندی بنزین رخ داد یکی از نهادهای که مطمئنن مردم برای دریافت کارت سوخت تلاش می کردند مراکز تعویض پلاک بود که بسیاری از خودروها به دلیل اینکه پلاک ها به نام صاحب خودرو نبودند مجبور به تعویض پلاک بودند.
یکی از مراکز استانی که تنها یک مرکز تعویض پلاک دارد تعویض پلاک یاسوج است که بسیار از استان های همجوار همچون فارس و چهارمحال بختیاری و شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد جهت تعویض پلاک حضور پیدا می کنند و همین باعث شد تا در بسیاری مواقع حضور مردم و خودروها در شرف آباد یاسوج به صف بسیار طولانی بیانجامد اما مدیریت کارآمد و مناسب در ماه های اخیر باعث شد تا مردم از این روند رضایت و از این مدیر توانمند تشکر کنند.
با انتصاب سید علی میرزا موسوی نسب که خود از کارکنان این مرکز بود بتواند در ایامی که صف طولانی مراکز تعویض پلاک همراه بود اما با مدیریت کارآمد شاهد رضایت مردم باشیم.[۴]

رضایت مردم از خدمات رسانی قابل تقدیر از مرکز تعویض پلاک یاسوج

 

رضایت مردم از خدمات رسانی قابل تقدیر از مرکز تعویض پلاک یاسوج

 

رضایت مردم از خدمات رسانی قابل تقدیر از مرکز تعویض پلاک یاسوج

 




تاریخ انتشار : 27 دی 1398, 18:42



» اخبار مرتبط:

  • رئیس تعویض پلاک و صدور گواهینامه کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • هزینه صدور گذرنامه و تعویض پلاک تعیین شد
  • خودروهای پلاک قرمز بدون مأموریت اداری توقیف شوند
  • ماشین های پلاک قرمزی که هنوز در خدمت خانواده‌های کارمندان هستند
  • اجازه سفرباخودروی شخصی به کربلا صادرشد
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟