مشروح اخبار


» دستگیری سارقان حرفه ای با ۴۰ فقره سرقت در شهرستان کهگیلویه



فرمانده انتظامي استان کهگيلويه وبويراحمد از دستگيري سارقان حرفه اي سابقه دار با اعتراف به ۴۰ فقره سرقت در شهرستان کهگيلويه خبر داد
.


فرمانده انتظامي استان کهگيلويه وبويراحمد از دستگيري سارقان حرفه اي سابقه دار با اعتراف به ۴۰ فقره سرقت در شهرستان کهگيلويه خبر داد
.
 
به گزارش راک نیوز به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار" مهدی انصاری" اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت متوالي وسايل داخل خودرو، منزل، مغازه و اماکن خصوصي در سطح حوزه استحفاظي شهرستان کهگيلويه، موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران انتظامی کلانتري ۱۲ آن فرماندهی قرار گرفت.

وي افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي و گشت زنی های هدفمند،  سه سارق آزاد شده از زندان را شناسايي و یکی از آنان را حين سرقت در يکي از روستاهاي شهرستان کهگيلويه دستگير کردند.

سردار انصاری خاطرنشان کرد: متهم در بازجويي اوليه به ۴۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو و مغازه و دکه هاي داخل شهر و اماکن خصوصي با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: مأموران طي عملياتی غافلگيرانه در همان روز  هر دو متهم دیگر را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي کهگیلویه و بویراحمد در پايان با اشاره به این که متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه جرایم موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.



تاریخ انتشار : 6 اردیبهشت 1399, 10:26



» اخبار مرتبط:

  • انهدام باند سارقان داخل خودرو با 41 فقره سرقت در دهدشت
  • انهدام باند سرقت کابل برق با 32 فقره سرقت در کهگيلويه
  • سارقان حرفه اي موتورسيکليت و لوازم داخل خودرو با بیش از 35 فقره سرقت در دهدشت
  • دستگيري سارق حرفه ای مغازه و منازل در دهدشت
  • انهدام باند سارقان با 45 فقره سرقت در دهدشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟