مشروح اخبار


» بازدید میدانی دادستان عمومی وانقلاب کهگیلویه از تقاطع های خطرناک دهدشت (+تصاویر)



تصادفات شهری بصورت سالیانه در حال رخ دادن است وعوامل مختلفی باعث بروز چنین تصادفاتی می شود اما از دیدگاه ایمنی، تقاطع‌ها خطرناك‌ترین مناطق در شبكه راه‌ها به شمار می‌آیند.


به گزارش عصرزاگرس،  اصولا تقاطع‌ها از بیشترین درجه ریسك برخوردارند و تقریبا یك سوم برخوردهای مهلك و كشنده و بیش از نیمی از صدمات ناشی از تصادفات در داخل و خارج شهرهای دنیا را به خود اختصاص می‌دهند.

 

 شهرستان کهگیلویه وشهر دهدشت نیز چنین شرایطی دارد وتصادفات صورت گرفته در نقاطع های خطرناک است.

 

همین موضوع باعث شد تا دادستان به عنوان مدعی العموم وظیفه و تکلیف قانونی دارد که در صیانت از حقوق عامه و در قبال قصد و کوتاهی در حوزه های مختلف بی قید ورود نماید و به متولیان مربوطه تذکر لازم را بدهد وبازدید میدانی از تقاطع های خطرناک داشته باشد.

 

 عبدالله سعادتیان در این بازدید اظهار داشت؛ در راستای پیشگیری از وقوع جرم، حفظ حقوق عامه و کاهش تصادفات بازید میدانی از نقاط و تقاطع های حادثه‌خیز شهرکه منجر به تصادفات زیادی شده بود داشتیم.

 

دادستان شهرستان کهگیلویه گفت؛ در همین راستا پلیس راهور با شهردار را خواستیم و با بازدید میدانی ، صدور دستور قضایی و معرفی نقاط از افزایش تصادفات درون شهری جلوگیری شود.

 

سعادتیان اظهار کرد؛ شهردار موظف شد که نقاط حادثه خیز داخل شهر را مرتفع نماید و نتیجه را ظرف یک ماه به دادستانی گزارش نماید.

 

 رئیس پلیس راهور کهگیلویه اظهار داشت؛ با توجه به بازدید دادستان و تاکید وی نقاط حادثه خیز که معضلات ترافیکی دارند و تصادفات زیادی به وقوع می پیوندد در اسرع وقت شهردار نسبت به اصلاح هندسی معابر فوق اقدام کنند.

 

مهرداد خادم اصل گفت؛ خوشبختانه در ۶ ماهه اول سال ۹۸ تا کنون تصادفات منجر به فوت وجود نداشت و در بحث تصادفات جرحی نیز کاهش داشتیم.

 

 وی تصریح کرد؛ امیدواریم با رفع نقاط حادثه خیز و با تعامل با شهرداری و در دستور کار قرار دادن نقاط هندسی شاهد کاهش چشمگیر تصادفات در شهرستان باشیم.

 

 خادم اصل مهمترین مشکلات ترافیکی شهرستان را نبوده خط کشی عابر ‌پیاده، تعمیر وتعویض چراغ های راهنمایی و اصلاحات معابر شهر ذکر کرد.

 

 اسفندیار برخه گفت؛ با پیگیری های دادستان و به اتفاق پلیس راهور بازدید میدانی از تقاطع های خطرناک شهر داشتیم که تصمیماتی در این رابطه اتحاد شد.

 

 شهردار دهدشت افزود؛ مصوب شد پیاده رو و معبر جلوی هلال احمر با نیوجرسی عرض کمتر شود و ورودی سوق نیز سرعت کا و جان پناه نصب شود.

 

 برخه عنوان کرد؛ خیابان شهید آران پور با توجه به عرض زیاد مصوب شد که عرض آن کم شود و این موارد ظرف یک ماه آینده انجام می شود.

 

 در این بازدید قائم مقام شهردار و کارشناسان شهرداری نیز حضور داشتند.

 

 



تاریخ انتشار : 18 خرداد 1399, 15:15



» اخبار مرتبط:

  • بازدید دادستان عمومی وانقلاب کهگیلویه از جاده های شهرستان وبررسی نقاط حادثه خیز/از فرصت ۳ ماهه دادستان جهت تکمیل تونل کوه پات تا تذکر جدی برای تعیین تکلیف جاده دهدشت_یاسوج(+تصاویر)
  • رئیس پلیس راهور:کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و اردبیل کم حادثه ترین استان های کشور در سفرهای نوروزی
  • کشته شدگان تصادفات کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از زلزله بوشهر است
  • 15 نقطه حادثه خيز در محور" گچساران- باشت"
  • دهدشت شهری با طراحی زیبا و منحصر بفرد است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟