مشروح اخبار


» سواران ممسنی در مسابقات گچساران خوش درخشیدند



 نخستین دوره مسابقات سوارکاری جنوب کشور در گچساران با حضور تیم‌هایی از خوزستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد که در پایان با معرفی نفرات برتر این مسابقات به اتمام رسید.

 نخستین دوره مسابقات سوارکاری جنوب کشور در گچساران با حضور تیم‌هایی از خوزستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد که در پایان با معرفی نفرات برتر این مسابقات به اتمام رسید.

در این دوره از مسابقات که در دو رده اسب‌های محلی و عرب در منطقه امامزاده جعفر(ع) گچساران برگزار شد، سوارکارانی از فارس و کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب مقام‌های برتر این دوره از مسابقات شدند.

در پایان این مسابقات در رده اسب‌های محلی، محمد رجبی با اسب رز، حسین قائدی با اسب آشوب از فارس، شهرستان نورآباد به ترتیب به مقام اول و دوم و عبدالرضا نجاتی نیز با اسب مشکی از کهگیلویه به مقام سوم این مسابقات دست یافتند.

درخشش نورآبادی‌های استان فارس

در رده اسب‌های عرب نیز رحمان قربانی با اسب شاپور از گچساران، علی طالبی با اسب قهرمان از نورآباد فارس و مسلم عباسی‌لرکی با اسب زلتانخان از گچساران به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم این رده دست پیدا کردند.

به نفرات اول تا سوم در رده اسب‌های محلی، نفر اول 2 میلیون ریال، نفر دوم یک میلیون و 500 هزار ریال و نفر سوم نیز یک‌میلیون ریال همراه با حکم قهرمانی و کاپ اهدا شد.

در رده اسب عرب نیز به نفر اول 3 میلیون ریال، نفر دوم 2 میلیون ریال و نفر سوم نیز یک میلیون ریال اهدا شد.

رئیس هیئت سوارکاری و تیراندازی گچساران در حاشیه این دوره از مسابقات در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: تمامی هزینه‌های برگزاری این مسابقات را از جیب شخصی خود پرداخت کرده‌ام و در برگزاری این دوره از مسابقات کمک و حمایتی از طرف مسئولان نشد.

رئیس هیئت سوارکاری گچساران: از هیئت سوارکاری کهگیلویه و بویراحمد گلایه دارم

منوچهر عباسی‌لرکی افزود: هزینه برگزاری این مسابقات افزون بر 200 میلیون ریال شد که تمامی این هزینه را از جیب شخصی خود پرداخت کردم.

وی با بیان اینکه تربیت بدنی ناحیه سپاه گچساران در امر تهیه بنر و تبلیغات این مسابقه همکاری و تعامل داشت، ادامه داد: در صورت همکاری و حمایت مسئولان توانایی پیشرفت و توسعه این ورزش را هم‌سطح با استان‌های صاحب سبک و کلاس در این رشته داریم.

عباسی‌لرکی با انتقاد از عدم همکاری هیئت سوارکاری کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری این دوره از مسابقات گفت: هیئت سوارکاری کهگیلویه و بویراحمد در زمینه برگزاری این مسابقات هیچ‌گونه همکاری و حمایتی نداشت و حتی هیچ سوارکار و اسبی را برای حضور در این مسابقات به گچساران نفرستاد.



تاریخ انتشار : 20 آبان 1391, 17:53



» اخبار مرتبط:

  • درخشش خانواده سوارکار گچسارانی درمسابقات فرهنگی ورزشی عشایر جنوب
  • مسابقات اسب‌دوانی یاسوج + حواشی و تصاویر
  • مسابقات پرس سینه رده سنی جوانان به نام کهگیلویه و بویراحمدبه کام بهبهانی ها!
  • چندخبر ورزشی
  • سوار کار بویراحمدی قهرمان کشور شد.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟