مشروح اخبار


» تقدیر ویژه شورای قضایی استان از عملکرد استاندارکهگیلویه وبویراحمد



وی اظهار داشت: امروزه  وفاق، انسجام و تعامل میان مدیران استان ستودنی است.


به گزارش راک نیوز"صبح امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی ومدیرکل راوبط عمومی و امور بین الملل استانداری در دیدار با رئیس کل دادگستری و شورای قضایی استان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامی داشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی(ره) و یاران با وفایش، تعامل، همراهی و همدلی را مهمترین عامل پیشبرد در امور استان بیان کرد.
وی اظهار داشت: امروزه  وفاق، انسجام و تعامل میان مدیران استان ستودنی است.
استاندار در این دیدار مهمترین رسالت دستگاه قضا را تحقق عدالت، تامین نظم و امنیت و برخورد با متخلفان دانست.
کلانتری از اقدامات و خدمات مجموعه دادگستری استان قدردانی کرد و اظهار داشت: حفظ امنیت و آرامش در جامعه مرهون تلاش های شبانه روزی دادگستری و دادستانی استان و برخورد جدی با برهم زنندگان نظم و آرامش در جامعه است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد به آتش سوزی های اخیر در جنگل ها و مراتع استان اشاره کرد و افزود: عمده آتش سوزی جنگل ها و مراتع در استان تعمدی است.
وی از مسئولان قضایی خواست برخورد جدی با تخریب کنندگان و عاملان آتش سوزی های عمدی را در دستور کار قرار دهند.
کلانتری از برخی بی انصافی ها در فضای مجازی انتقاد کرد و افزود: در موضوع آتش سوزی در لوداب عده ای به دنبال سیاه نمایی و زیر سوال بردن خدمات بودند در صورتی که نیروهای مردمی، بسیج، دستگاه های اجرایی خدمات رسان و عوامل مدیریت بحران استان در اسرع وقت نسبت به خاموش کردن آتش اقدام کردند.
استاندار اقدام برای خرید و تامین تجهیزات اطفای حریق از جمله دمنده و سایر وسایل خاموش کردن آتش در دو ماه اخیر را بی نظیر دانست و گفت: با پیگیری های انجام شده به اندازه همه این ۴۰ سال در این دو ماه امکانات و تجهیزات در اختیار استان قرار گرفت.
وی همراهی، همکاری و پیش قدم شدن همه اقشار مردم برای خاموش کردن آتش و حفاظت از مراتع و جنگل و این منابع خدادادی را قابل تقدیر و ستایش دانست.
رئیس کل دادگستری استان هم خدمات و عملکرد استاندار کهگیلویه وبویراحمد را ستودنی و قابل تقدیر دانست و گفت: عملکرد صادقانه و دلسوزانه استاندار به محور همدلی و تعامل در بین همه مدیران استان و اعضای شورای اداری و قضایی و سایر شوراهای بالادستی تبدیل شده است.
نگین تاجی مختومه شدن بیش از ۸۰ درصد پرونده های موجود در دستگاه قضایی را از موفقیت های استان دانست و ابراز داشت: دادگستری استان کمک کار خوبی بوده و برای همکاری و هر نوع تعامل سازنده ای برای توسعه و پیشرفت استان اعلام آمادگی می کند.



تاریخ انتشار : 7 تیر 1399, 12:06



» اخبار مرتبط:

  • شش آتش سوزی در جنگل ها و مراتع کهگیلویه وبویراحمد مهار شد
  • بی‌احتیاطی گردشگران عامل آتش‌سوزی‌های اخیر در جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • قدردانی دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد رسانه‌ها/مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد:با این رسانه‌ها برخورد کنید!
  • مهار آتش سوزی در مراتع کلایه/ هلی برن به موقع نیرو از سوختن بیش از ۴۰ هکتار از مراتع کهگیلویه جلوگیری کرد
  • رئیس جدید دادگستری چرام منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود