مشروح اخبار


» فرماندار ممسنی خبرداد: سرعت بخشی چرخه تولید واحدهای تولیدی راکت



فرماندار ممسنی میگوید:ورود واحدهای تولیدی تعطیل شده شهرستان به چرخه تولید سرعت می گیرد .

به گزارش راک نیوز ازمرکز استان فارس و به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی گفت :با پیگیری های مستمر انجام شده ومساعدت مدیران استانی دوواحد تولیدی تعطیل شده لبنیاتی شهرستان به چرخه تولید بر می گردند .
وی افزود :در راستای اجرای تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه اقتصاد مقاومتی استان و سند پیشران توسعه استان چهار طرح تولیدی و محرک توسعه شهرستان گنجانده شده بود که تلاش جمعی برای رفع مشکل انها در حال پیگیری است .
رییس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ممسنی اضافه نمود :در بخش طرح های محرک توسعه شروع مجدد احداث سد پارسیان و احداث جاده نوراباد به گناوه ودر بخش تولیدی شروع به کار کارخانجات لبنیاتی کیان لبن و رادک نیز تعیین تکلیف خواهد شد .
ایوبی گفت :در جلسه مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و اقتصاد مقامتی شهرستان که با حضور مدیرسرمایه گذاری جهاد کشاورزی استان و معاونین اعتباری بانک های کشاورزی و پست بانک استان و مدیران جهاد کشاورزی و صمت و مدیران واحدهای تولیدی مذکور بر گزار گردید مشکلات انها بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید .
ایوبی گفت :مشکل معوقات بانکی و تامین تسهیلات سرمایه در گردش این دو واحد تولیدی تامین و شروع فعلیت ازمایشی کارخانه کیان لبن تا پایان ماه جاری اجرایی خواهد شد .
وی اضافه نمود :شروع فعالیت یک واحد آبمیوه گیری وجابجایی کارخانه تولید خوراک دام و طیور و احداث یک واحد سردخانه در شهرک صنعتی نیز طرح وبه تصویب رسید .
نماینده عالی دولت در شهرستان ممسنی اظهار داشت :رویکرد مدیریت ارشد استان در پیگیری مستمر مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی افق و چشم انداز خوبی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی تعطیل شده ایجاد کرده که امیدوارم از موقعیت ایجاد شده واحدهای تعطیل شده شهرستان نیز به چرخه تولید برگردند .



تاریخ انتشار : 13 مرداد 1399, 22:03



» اخبار مرتبط:

  • رفع مشکلات سرمایه گذاران حقیقی دردستور کار قرار گیرد
  • ۱۲۵ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه درگردش به واحدهای تولید
  • همه مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید اجرا شود
  • استاندار: تسهیل در ارائه تسهیلات توسط بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد ضروری است
  • معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: هفت واحد تولیدی استان به چرخه فعالیت برگشتند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود