مشروح اخبار


» اهدا خون امدادگران و پرسنل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد



تعداد کثیری از اعضای جوانان ،داوطلبان ،امدادگران وپرسنل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در پایگاه انتقال خون سراسر استان خون خود را اهدا کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه بیان کرد: با توجه به شرایط بحرانی پیش آمده اخیر (اپیدمی ویروس کرونا) و نیاز بیش از پیش پایگاه‌های انتقال خون سراسر کشور جهت مقابله با این ویروس و دیگر نیازهای فراورده های خونی در بخش پزشکی و سلامت و همچنین با رعایت همه پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا تدابیری اتخاذ گردید تا در تحقق وظایف بشردوستانه، اعضای جوانان اقدام به اهدای خون و مشارکت در پیشبرد سلامت در جامعه داشته باشند که ان شاء الله مورد قبول باری تعالی را قرار گیرد.

سید امان اله جهان بین افزود: ترویج فرهنگ ایثار ، همدلی و مهرورزی در جامعه و بخصوص در بین جوانان،داوطلبان ،امدادگران وپرسنل یکی از اهداف همیشگی این جمعیت بوده و خواهد بود.
وی در ادامه بیان داشت :مشارکت های عمومی و همدلی در جامعه مهمترین رکن برای جلوگیری و مقابله با اپیدمی بیماریها خواهد بود و امید است همه آحاد جامعه به این امر اهمیت داده و با حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت و قوانین صادر شده از دستگاه‌های مرتبط بتوانند گام موثری در ریشه کن کردن این ویروس منحوس داشته باشند.

 

 

 

 

 

 



تاریخ انتشار : 22 مرداد 1399, 06:36



» اخبار مرتبط:

  • اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد پیشرو در رعایت پروتکل های بهداشتی فضای اداری
  • معین استان کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با ویروس کرونا منصوب شد
  • ضد عفونی اماکن و ساختمانهای اداری و خدماتی شركت شهركهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در استان کهگیلویه و بویراحمد / راه اندازی مرکز سی تی اسکن و مرکز ام آر آی تا چند روز آینده
  • ورود به مناطق حفاظت شده کهگیلویه وبویراحمد ممنوع است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟