مشروح اخبار


» کشف 72 کیلو شیشه در کهگیلویه و بویراحمد



فرمانده انتظامی استان از کشف 72 کیلو گرم شیشه در محور "شیراز-گچساران" خبر داد و گفت: در این رابطه 4 سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

به گزارش راک نیوز به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستاد "کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "گچساران" قرار گرفت.

وی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "گچساران" ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با تعامل مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین انجام ایست و بازرسی در محور "شیراز" به "گچساران" به یک دستگاه خودروی پراید مظنون و آن را نیز متوقف کردند.
مصطفایی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو 72 کيلو گرم شیشه که به طرز ماهرانه ای در آن جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند.
این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه این محموله از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود، گفت: در این رابطه 4 سوداگر مرگ دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان با تاکید بر تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای با سوداگران مرگ و باند‌های قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.#



تاریخ انتشار : 10 آبان 1399, 09:36



» اخبار مرتبط:

  • کشف بیش از ۵۵ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس کهگیلویه و بویراحمد و لرستان
  • کشف 127 کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد/جزییات
  • کشف 209 کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف بیش از ۵۹ کیلو تریاک در یاسوج
  • کشف بیش از 38کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس استان های کهگیلویه و بویراحمد و کرمان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟