مشروح اخبار


» شمار قربانیان کرونای استان به 547 نفر رسید/افزایش نگران کننده مبتلایان به کووید 19 در شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه



رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 547 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 8 بیمار جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 547 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 8 بیمار جان خود را از دست دادند.

 به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدان پناه با بیان اینکه 553 بیمار در بیمارستان های معین کرونا بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد 175 نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و 24 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 34700 نفر بهبود یافته اند.
دکتر یزدان پناه گفت: طی 24 ساعت گذشته 746 نمونه pcr انجام شده که ٥٤ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان های بویراحمد(٦١ درصد موارد مثبت)، کهگیلویه(٥٧ درصد موارد مثبت)، گچساران و دنا و از 471 نمونه تست سریع انجام شده 26 درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و چرام بود.
وی اظهار داشت: روند افرایشی موارد مبتلا در شهرستانهای بویراحمد و کهگیلویه نگران کننده بوده و مردم این دو شهرستان باید رعایت  ستورالعمل های بهداشتی را بنمایند.
وی افزود: از عموم هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم با توجه به افزایش روزافزون شمار قربانیان و مبتلایان و موارد بستری  در استان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی و استفاده‌ از ماسک را تشدید کرده و در اولویت خود قرار دهند و از ساده‌انگاری کرونا خودداری کنند.همچنین در هیچ تجمعی و دورهمی حضور نیابند و از حضور در مناطق شلوغ و پرخطر اجتناب نمایند .



تاریخ انتشار : 2 اردیبهشت 1400, 17:45



» اخبار مرتبط:

  • آخرین وضعیت ویروس منحوس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد از زبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی
  • کرونا در 24 ساعت گذشته جان 7 کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را گرفت
  • آخرین وضعیت کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • 23 تیرماه 99/ افزایش شمار مبتلایان به کووید 19 در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • افزايش دو و نیم برابري بيماران كرونايي استان در طي يك ماه گذشته/فوت یک بیمار دیگر مبتلا به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟