مشروح اخبار


» مدیر ارشد شرکت ارتباطی ایرانسل منطقه جنوب کشور خبر داد: سه منطقه روستایی کهگیلویه به اینترنت پرسرعت ایرانسل دسترسی یافت/ماه های آینده شاهد اخبار خوبی برای توسعه ارتباطات در کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود



مدیر ارشد شرکت خدماتی ایرانسل منطقه جنوب کشور از راه اندازی اینترنت پرسرعت و اتصال سه روستای دیگر شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: اعتبار و تامین تجهیزات این سایت ها با مساعدت وزیر محترم ارتباطات و پیگیری های دکتر پیژن عباسی آرند مدیر عامل محترم ایرانسل محقق شده است.

به گزارش راک نیوز؛امین ترابی مدیر ارشد شرکت خدماتی ایرانسل منطقه جنوب کشور از راه اندازی اینترنت پرسرعت و اتصال سه روستای دیگر شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: اعتبار و تامین تجهیزات این سایت ها با مساعدت وزیر محترم ارتباطات و پیگیری های دکتر پیژن عباسی آرند مدیر عامل محترم ایرانسل محقق شده است.




ترابی از اتصال ۱۶۳ خانوار روستایی های در روستای های دره خواجه در چاروسا، ده احمد در دیشموک و کلگه پهن در کهگیلویه در یک هفته گذشته به اینترنت پرسرعت ایرانسل خبر داد.


وی تاکید کرد: اینترنت پرسرعت در واقع در روستاها به عنوان ابزار و محرکی برای رشد عمل و از طریق فراهم کردن جنبه های رفاهی بیشتر از طریق دسترسی به خدمات اجتماعی و دولتی، زمینه تقویت اجتماعی و اقتصادی را در این مناطق فراهم می‌کند.



ترابی بیان کرد: ما در کنار همه مردم هستیم و تمام تلاش خود را در تامین زیرساخت اینترنت پایدار خواهیم کرد.


وی بیان داشت ان شاا.. با تلاش همکارانم در شرکت ایرانسل در هفته ها و ماه های آینده شاهد اخبار خوبی در توسعه ارتباطات در سطح استان خواهیم بود.


ترابی در پایان گفت: جا دارد از مجموعه محترم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به ویژه جناب مهندس آذری جهرمی و همچین مدیر عامل پرتلاش مجموعه ایرانسل دکتر عباسی آرند و دغدغه ایشان جهت توسعه ارتباطات در مناطق روستایی و کم برخوردار تشکر و قدردانی بنمایم.همچنین از از مجموعه های محترم شرکت توزیع برق و اداره کل منابع طبیعی و اداره کل ارتباطات استان بابت همکاری های بعمل آمده کمال تشکر را دارم


مدیر ارشد شرکت ارتباطی ایرانسل منطقه جنوب کشور خبر داد: سه منطقه روستایی کهگیلویه به اینترنت پرسرعت ایرانسل دسترسی یافت/ماه های آینده شاهد اخبار خوبی برای توسعه ارتباطات در کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود

 



تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1400, 20:28



» اخبار مرتبط:

  • خبر خوش مدیرعامل شرکت ایرانسل برای روستائیان استان کهگیلویه و بویراحمد
  • کمک 3 میلیارد ریالی دکتر عباسی آرند به استان کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با کرونا
  • هدیه ویژه ایرانسل برای خانم معلم "آنلاین " + جزئیات
  • پرسرعت‌ترین شرکت‌های اینترنتی کدامند
  • تلگرام و اینستاگرام تا اطلاع ثانوی روی اینترنت ثابت قطع شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟