مشروح اخبار


» سخناني شيرين از بزرگان سياست کشور



برادر غلامعلي حداد عادل از جمله خيل عظيم برادران اصولگرايي است که دلشان براي کانديدا شدن تپش فوق‌العاده‌اي دارد و در همين راستا نيز چندي پيش در..

 

 1- برادر غلامعلي حداد عادل از جمله خيل عظيم برادران اصولگرايي است که دلشان براي کانديدا شدن تپش فوق‌العاده‌اي دارد و در همين راستا نيز چندي پيش در قزوين به اطلاع عموم مردم منتظر و چشم انتظار رساند که « اگر روزي احساس تکليف کنم، همچنان‌ که در انتخابات رياست مجلس در همين دوره اتفاق افتاد، به ميدان مي‌‏آيم، حتي اگر بدانم که يک رأي بيشتر نخواهم آورد! ». وي در ادامه اين اطلاع‌رساني پرشکوه ،جمعه گذشته در سخناني قاطع ، وظيفه هر اصولگرايي را شناخت ميدان و پرهيز از گسيخته شدن زنجيره پيروزي اصولگرايان برشمرد و گفت: «خط قرمز جبهه اصولگرايان تعدد کانديداهاست»‌. به اين ترتيب و با کنار هم گذاشتن اين دو سخن شيرين‌، واضح و مبرهن است که اگر تپش دل اين برادر به احساس تکليف منجر شود، تکليف بقيه اصولگرايان ارجمند مشخص است‌: برادر حداد عادل بايد تنها کانديداي اصولگرايان باشد و هيچ کس حق ندارد به خود اين اجازه را بدهد که کانديدا شود و خداي نکرده ، زبانم لال‌، رويم به در و ديوار‌، خط قرمز را بشکند‌! اين سياست خوب و منحصر بفرد و قاطع اين برادر خيلي جواب مي‌دهد‌‌، واقعا ايشان با اين سياست اصولگرايانه ،حتما حقش است رئيس‌جمهور شود‌، حتي اگر يک راي داشته باشد!

ضمنا توجه به يک نکته ديگر هم مفيد است‌: اينکه اين جور سياست‌هاي جالب را اصلاح‌طلبان اصلا بلد نبوده و نيستند و احتمالا در همين راستا هم اين برادر اعلام کرده که «‌بسياري از اصلاح‌طلبان سکولار بودند!»

2- حميد رضا حاجي بابايي وزير افتخار آفرين آموزش و پرورش بعد از ظهر جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبني بر تقاضاي برخي نمايندگان مجلس به استعفاي وزير و برکناري مديرکل آموزش‌و‌پرورش آذربايجان غربي به دليل بروز حادثه آتش‌سوزي در دبستان شين‌آباد‌‌، با منطق منحصر بفرد و شيريني گفت: شما چي؟ شما را برکنار کنيم يا نه؟! اگر به موقع خبر مي‌داديد مواظب مدرسه شين‌آباد پيرانشهر باشيد اين اتفاق روي نمي‌داد.

به اين ترتيب اين برادر هم نشان داد که شايستگي رياست جمهوري از طرف اصولگرايان را دارد‌، چون تا بحال هيچکس اين طور اصولگرايانه‌، روي کساني را که رويم به ديوار‌، خاک بر دهانم‌، گلاب به رويتان‌، خواستار عذرخواهي يا استعفاي مسوولان پرتوان و زحمتکش شده‌اند‌، کم کند‌! در اين راستا از همين حالا تا پايان وزارت اين برادر اعلام مي‌شود هر مشکلي در آموزش و پرورش رخ دهد‌، تقصير خبرنگارها است ولي ايشان همچنان وزير هستند . يک نفر هم برود صحبت کند ببيند نمي‌شود خط قرمز را کمي جابجا کنند تا اصولگرايان دو تا کانديدا داشته باشند‌؛ خدايي حيف است اين برادر با اين همه اصولگرايي کانديداي رياست جمهوري نشود!



تاریخ انتشار : 18 آذر 1391, 07:02



» اخبار مرتبط:

  • سخنگوي سابق‌، سخن جديد گفت!
  • ولايتي کانديداي انتخابات رياست جمهوري نمي‌شود
  • نمايندگان مجلس ؛توصيه به اصولگرايان براي پذيرش شكست
  • پاسخگوي بي‌خبر آمد!
  • آغاز افشاگري اصولگرايان عليه احمدي نژاد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟