مشروح اخبار


» سرمایه گذاری هلدینگ های پترو امید آسیا و گلچین مکران در معادن شهرستان های بهمئی و چرام/ استفاده مطلوب از ظرفیت‌ های معدنی می تواند کهگیلویه بزرگ را به بهشت معادن جنوب کشور تبدیل کند



نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام از سرمایه گذاری هلدینگ های بزرگ پترو امید آسیا و گلچین مکران در معادن حوزه انتخابیه خود خبر داد.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام از سرمایه گذاری هلدینگ های بزرگ پترو امید آسیا و گلچین مکران در معادن حوزه انتخابیه خود خبر داد.

به گزارش راک نیوز؛حجت الاسلام سید محمد موحد در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه معادن یکی از مهم ترین ذخایر ارزآور و ثروت آفرین به شمار می رود، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل قرار گرفتن در موقعیت خاص زمین شناسی دارای تعداد ۷۹ مجوز معدنی صادره است و می تواند در آینده به عنوان بهشت معادن کشور شناخته شود‌.
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صدور ۲۶ مجوز معدن در حوزه انتخابیه، بیان کرد: مجموعه متنوع و ارزشمند از مواد معدنی از جمله سلستین، فسفات، بوکسیت، نیترات، آهک، خاک آجر،خاک سیمان و گچ در کهگیلویه بزرگ نشان دهنده اهمیت خاک این منطقه است.
وی، تصریح کرد: بهره برداری از این واحدها برای جلوگیری از خروج ماده معدنی و همچنین ایجاد ارزش افزوده و اشتغال پایدار در حوزه انتخابیه یک ضرورت انکار ناپذیر است.
موحد از سرمایه گذاری هلدینگ های پترو امید آسیا و گلچین مکران در معادن شهرستان های بهمئی و چرام خبر داد و گفت:  با جذب سرمایه گذار در حوزه معادن می توان به رشد و توسعه اقتصادی استان به ویژه حوزه انتخابیه امیدوار باشیم.
وی معادن را یکی از پیشران‌ های توسعه در شهرستان های حوزه انتخابیه دانست و تصریح کرد: سرمایه گذاران حوزه معدن در شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی حمایت می شوند.



تاریخ انتشار : 8 تیر 1400, 12:10



» اخبار مرتبط:

  • انتخاب ۱۵ روستای پایلوت صنعتی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ / حجت الاسلام موحد : وزارت صمت برای رونق تولید و اشتغال زایی جوانان از ظرفیت های صنعتی و معدنی استفاده کند .
  • صادرات 2 هزار تن سلستین به کشور چین
  • معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد: شاخص های بخش معدن استان، مثبت و امیدبخش است
  • انتخاب سرمایه گذار معدن فسفات چرام در ایستگاه پایانی/ احداث کارخانه بوکسیت در استان مشروط به پاسخگویی ذخایر معادن
  • قرار گرفتن برخی معادن غنی کهگیلویه و بویراحمد در مناطق حفاظت‌شده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟