مشروح اخبار


» ابراهیم جعفری به عنوان فرماندار کهگیلویه معرفی شد



در حالی که قرار بود مراسم تودیع سیدناصر رضایی و معارفه ابراهیم جعفری ساعت 10 صبح امروز برگزار شود اما در همان ساعات اولیه صبح سالن اجتماعات فرمانداری مملو از انبوه جمعیت بود.

در حالی که قرار بود مراسم تودیع سیدناصر رضایی و معارفه ابراهیم جعفری ساعت 10 صبح امروز برگزار شود اما در همان ساعات اولیه صبح سالن اجتماعات فرمانداری مملو از انبوه جمعیت بود.

رؤسای اداره‌ها و نهادها و کارکنان فرمانداری از جمله کسانی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

چیزی که در این میان جالب توجه بود ابراز ناراحتی مدیران و کارکنان فرمانداری از رفتن رضایی از فرمانداری کهگیلویه بود و البته چشمان اشک‌بار مدیران و خصوصاً کارکنان فرمانداری مؤید این مطلب بود که رضایی در مدت کوتاه تصدی فرمانداری کهگیلویه تأثیر فراوانی بر آن‌ها گذاشته بود و بیش از آن‌که بر آنها ریاست کند قلب‌های آن‌ها را تسخیر کرده بود.

جلسه با کمی تأخیر رسمیت پیدا کرد و اولین سخنران جلسه ابراهیم خنجری معاون امور اقتصادی فرمانداری کهگیلویه بود که به نمایندگی از کارکنان فرمانداری سخنرانی کرد.

وی با بیان این‌که ناصر رضایی انسانی دلسوز و مهربان بود، ادامه داد: وی به رغم جوان بودن توانایی و شناخت خوبی از حوزه مأموریت خود داشت و به معنای کامل کلمه اهل تعامل و تعادل بود.

خنجری دید فرهنگی و جامع‌نگر ناصر رضایی را نقطه عطف موفقیت وی در دوران تصدی فرمانداری کهگیلویه دانست و عنوان کرد: قانون‌مندی و دید فرهنگی عمیق از نقاط شاخص شخصیت رضایی بود.

در ادامه سید محمد‌ حسینی‌طلب رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه که به نیابت از رؤسای اداره‌ها سخن می‌گفت با تقدیر از زحمات سید ناصر رضایی در مدت خدمت وی در کهگیلویه عنوان کرد: برای همه مدیران شهرستان کهگیلویه جای بسی افتخار است که در کنار چنین انسان ولایت‌مدار و مردمدار در حال خدمت‌گذاری بودند.

سید ناصر رضایی نیز در سخنانی با تقدیر از همه مردم شهرستان کهگیلویه و مدیرانی که در این مدت او را همراهی کردند، گفت: پیشرفت‌هایی که شهرستان کهگیلویه به خود دیده به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است.

وی در ادامه با بیان این‌که همه همت و تلاش خود را برای زدودن اندکی از رنگ فقر و محرومیت در کهگیلویه به کار بردم، تصریح کرد: اگر به نحوی در این مدت کم‌کاری انجام گرفته باشد از همگان پوزش می‌طلبم.

فرماندار سابق کهگیلویه، مردم این شهرستان را انسان‌هایی نجیب و خونگرم دانست و عنوان کرد: با ظرفیت‌های بالای انسانی و استعدادهای نرم‌افزاری بی‌نظیری که در میان این مردم وجود دارد قطعاً این شهرستان پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی می‌کند.

وی حرکت در مسیر ولایت را رمز موفقیت همه مدیران عنوان کرد و گفت: باید سعی کنیم از نعمت بی‌بدیل ولایت، حداکثر استفاده را ببریم.

سخنران دیگر این مراسم غلامعلی رضوانی معاون سیاسی-امنیتی استاندار کهگیلویه بود که او نیز با بیان این‌که مسئولیت‌ها یک امانت هستند، گفت: مدیران ما باید تمام تلاش خود را به‌کار بگیرند تا در مدت مسئولیت خود به بهترین شکل به خدمت‌رسانی بپردازند.

وی در ادامه با اشاره به خدمات قابل توجهی که در دولت‌های نهم و دهم انجام گرفته است، عنوان کرد: این خدمات چه از لحاظ کمی و چه از لحاظ کیفی با هیچ کدام از دولت‌های پیشین قابل مقایسه نیستند.

معاون سیاسی-امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیداری اسلامی به‌وجود آمده در منطقه گفت: کشورهای غربی و استکبار جهانی سعی دارند با تعبیر بهار عربی برای حرکت‌های انقلابی به‌وجود آمده در منطقه این انقلاب‌ها را از مسیر اصلی خود دور کنند.



تاریخ انتشار : 22 آذر 1391, 00:53



» اخبار مرتبط:

  • فرماندار شهرستان کهگیلویه تغییر کرد
  • همه چیز به سبک محرومیت /روز خبرنگار18 مرداد در کهگیلویه گرامی داشته شد
  • اعتراف فرماندار به شایستگی های" داربام"
  • تحصن کارکنان استانداری کهگیلویه و بویراحمد به عدم پرداخت مطالبات معوقه
  • "رازی‌پور" به خانه اول خود برگشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    • مهمان

    • 22 آذر 1391 07:45
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    جا دارد بخاطر زحمات بی دریغ جناب آقای رضایی در طول خدمت ایشان در فرمانداری کهگیلویه کمال تشکر و قدر دانی بعمل اید و امید واریم که آقای مهندس جعفری شایستگی خود را در خدمت به مردم کهگیلویه نشان دهند.
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟