مشروح اخبار


» دلسوزان و نزدیکان شجونی او را مدیریت کنند



گروه سياسي: سايت اصولگراي رویداد نوشت: حجه الاسلام شجونی (عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز) در اقدامی سوال برانگیز به گفتگویی مفصل با تلویزیون ماهواره ای کاخ سفید پرداخت!
دلسوزان و نزدیکان شجونی او را مدیریت کنند
به نوشته اين سايت، شجونی که از قدیمی ترین زندانیان سیاسی دوران ستمشاهی بوده و از وی توقع می‌رود در گفتگو با رسانه‌ها بصیرت ویژه‌ای از خود نشان دهد در حالی با صدای آمریکا گفتگو کرده که تلویزیون سازمان سیا در سراسر زمان پخش این گفتگو اقدام به تمسخر وی و روحانیت شیعه نمود!
از نکات عجیب این گفتگو اقدام شجونی به بازگویی جوک‌هایی بود که رسانه‌های صهیونیستی علیه آیت‌الله جنتی طی سالهای گذشته ساخته و منتشر کرده‌اند! این اقدام غیراخلاقی شجونی در حالی انجام شد که مجری صدای آمریکا پس از نقل این جوکها از زبان شیخ‌جعفر شجونی، بیان این مزخرفات را نشانه شیوع آنها در افکار عمومی و حتی در میان روحانیون بلندپایه نظام دانست!
گفتنی است شجونی در این گفتگو اظهار امیدواری کرد آمریکا به وی ویزا بدهد تا بتواند با پول خودش(!) به ینگه دنیا رفته و با رسانه‌های مستقر در آمریکا گفتگوی زنده کند!
لازم به یادآوری است این نخستین باری نیست که نامبرده اقدام به چنین اموری نموده است. شایسته است دلسوزان وی، ایشان را مدیریت کرده و از چنین اقداماتی که ناشی از عدم اطلاع نامبرده و یا هر دلیل محترم داخلی است، باز دارند. چه اینکه بهترین هدیه به دشمنان انقلاب، بازی در زمین فاسدی است که آنها تدارک دیده‌اند و متاسفانه ایشان هنوز به این مطلب نائل نشده است.



تاریخ انتشار : 23 آذر 1391, 02:41



» اخبار مرتبط:

  • شجونی: ازكجا بدانم منظور جنتی كی بود؟
  • در صورت شکست مذاکرات٬ دولت واژگون می‌شود!
  • شکست نوش جان اصولگرایان
  • حرکت غیراخلاقی این مجری زن تلویزیون در برنامه زنده + عکس
  • خانه نشینی مجری زن به دلیل غیرت همسرش! + تصاویر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟