مشروح اخبار


» آخرین وضعیت ثبت نام در آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستري سال 1400



آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

راک نیوز - پيرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاريخ 03/05/1400، با توجه به اعلام مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه مبنی بر اصلاحات دفترچه راهنمای مذکور، به اطلاع متقاضيان اين آزمون مي‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از متقاضیانی كه تا اين تاريخ (09/05/1400) براي ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه بتوانند تا روز چهارشنبه مورخ 13/05/1400 نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.

 

لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی  اين سازمان به نشانيwww.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

 

ضمناً باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقررگرديد امکان ويرايش اطلاعات براي متقاضيان ايجاد گردد. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.
گفتنی است رشته های مورد نیاز در برخی از استان ها ازجمله کهگیلویه وبویراحمد،فارس،اصفهان،یزد،هرمزگان،زنجان، مازندران،سیستان وبلوچستان،خراسان رضوی،البرز،آذربایجان غربی ،کرمان،گلستان،لرستان،آذربایجان شرقی، کرمانشاه،گیلان،قزوین،چهارمحال ویختیاری،خراسان جنوبی قم،اردبیل،بوشهر،خراسان شمالی ،تهران، به تفکیک مشخص شده است.
کامپیوتر و جرایم رایانه ای.نفقه.اسلحه شناسی ومهمات .تاسیسات ساختمانی.حوادث ناشی از کار و بهداشت حرفه ای .راه و ساختمان.امورثبتی و نقشه برداری.تصادفات .برق،ماشین و تاسیسات کارخانجات و تخیص اصالت خط،امضاء و اثر انگشت.اموربیمه. امور بانکی.کشاورزی ومنابع طبیعی. حسابداری و حسابرسی.بورس و اوراق بهادار وبیو تکنولوژی بخشی از این رشته ها می باشند که جزئیات دقیق آن در دفترچه راهنما قید شده است.



تاریخ انتشار : 13 مرداد 1400, 09:18



» اخبار مرتبط:

  • آغاز ثبت‌نام آزمون وکالت سال 92
  • اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره اصلاحات سري دوم دفترچه‌ راهنماي ثبت‌نام در پنجمين آزمون استخدامي متمركز دستگاه‌هاي اجرايي كشور سال 1397
  • استخدام شرکت نفت+دفترچه و آگهی آزمون
  • فوری / افزایش مبتلایان به کرونا در کهگیلویه وبویراحمد به 6 نفر
  • اداره کل ورزش کهگیلویه وبویراحمد در ارزيابي وزارت ورزش و جوانان.....شد!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟