مشروح اخبار


» خبرنگاران، تجسم امانت، مسئوليت، تعهد، دلسوزی و وظيفه اند



سید هاشم موسوی، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و رسانه در استان تبریک گفت.

 در متن این پیام آمده است:
بسمه تعالی
خبرنگاران به راستي تجسم امانت، مسئوليت، تعهد، دلسوزي و وظيفه اند، خبرنگاران وجدان بيدار جامعه جهانی و تصويرگران زمان خويشند، زيرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگي و فكري هر جامعه اي، مرهون تلاش هاي شبانه روزي آنهاست.
دستیابی به توسعه پایدار تنها در پرتو وجود وجدان های آگاه و دلسوز جامعه و مشارکت مسئولانه آحاد عمومی امکان پذیر است و خبرنگار با تکیه بر پشتوانه مردمی، تسهیل و تسریع کننده شناسایی مشکلات، معضلات و مطالبات عمومی برای مسئولان و خدمتگزاران آنها بوده که امکان رفع آنها با استفاده از ظرفیت های عمومی میسر می سازد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید صارمی ، فرارسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار را به همه صاحبان قلم و اندیشه ، اصحاب رسانه و مطبوعات، خبرنگاران و فعالین فضاهای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون تمامی عزیزان را در ایفای رسالت مهم آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.
سید هاشم موسوی جهان آباد
مدیرعامل و رئیس هیأت‌مدیره
شرکت‌ شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد



تاریخ انتشار : 17 مرداد 1400, 14:05



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار
  • تبریک فرمانده انتظامی شهرستان گچساران به مناسبت روز خبرنگار
  • روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد:خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت و تعهد هستند
  • روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد: خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند
  • پیام تبریک جناب سرهنگ محقق زاده فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه به مناسبت روز خبرنگار
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟