مشروح اخبار


» پیام فرمانده سپاه گچساران به مناسبت سالگرد بازگشت آزادگان به میهن



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: سلام بر آزاد مردانی که صبورانه رنج اسارت را تحمل نموده و با سر افرازی همچون کبوترانی رسته از بند، به آغوش میهن بازگشتند. 

به گزارش راک نیوز؛ در پیام سرهنگ باقر پسنده آمده است:
(مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا)
مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند، بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند. (سوره احزاب ؛ آیه ٢٣)
وی در این پیام افزود: سلام بر آزاد مردانی که صبورانه رنج اسارت را تحمل نموده و با سر افرازی همچون کبوترانی رسته از بند، به آغوش میهن بازگشتند.
پسنده ادامه داد: بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، روز سراسر افتخاری که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یاد آور ایامی است پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر شهیدان را با خود داشتند. عزیزانی که آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایی یافته بودند و صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت مایه افتخار و مباهات بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: اینجانب سالروز این خاطره و حادثه بزرگ را به ملت شریف و شهید پرور ایران،خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و تمامی ازادگان سرافراز تبریک و تنهیت عرض می نمایم.
انشاا… خداوند توفیق خدمت هرچه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همه ما عطا نماید.



تاریخ انتشار : 25 مرداد 1400, 17:54



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمدبه مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی؛ این روز یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است
  • پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی
  • پیام مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن
  • تبریک مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن
  • پیام تربیک رییس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟