مشروح اخبار


» معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد



بنا به پیشنهاد سردار کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد و تأیید سردار اشتری فرمانده ناجا، سرهنگ ستاد جهانبخش محمدی سیرت ، به سمت معاون معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب گردید.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد 

سرهنگ جهانبخش محمدی سیرت طی حکمی از فرمانده ناجا، به سمت معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
 به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، بنا به پیشنهاد سردار کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد و تأیید سردار اشتری فرمانده ناجا، سرهنگ ستاد جهانبخش محمدی سیرت ، به سمت معاون معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب گردید.
بنا به این به گزارش ، سرهنگ محمدی سیرت که در سوابق خدمتی خود رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان، رئیس بازرسی پلیس راهور استان، رئیس فرهنگ و ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان، فرماندهی و رئیس برخی پاسگاه ها و کلانتری ها و .... را در کارنامه دارد به عنوان معاون هماهنگ کننده جدید فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد طی مراسمی و با حضور سردار مصطفایی و برخی از مسئولان انتظامی استان معارفه شد.



تاریخ انتشار : 22 شهریور 1400, 12:37



» اخبار مرتبط:

  • معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انتصاب جانشین و معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • فرزند شایسته لنده ریس پلیس راهور استان خوزستان شد
  • فرمانده انتظامی کهگیلویه منصوب شد
  • فرمانده نیروی انتظامی شهرستان های بهمئی،لنده و دنا منصوب شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟