مشروح اخبار


» استاندار کهگیلویه‌و‌بویراحمد؛ اقتدار جمهوری اسلامی ایران زبانزد خاص و عام است



استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدون شک موهبت بی بدیل امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران که در جهان زبانزد عام و خاص هست، نشات گرفته از تلاش‌های هوشمندانه، مستمر و با اقتدار نیروی فهمیم و سبزپوشان سپید دلی است که خاضعانه جان خود را در طبق اخلاص نهاده و از تمامیت ارضی و عزت و شرف این مرز و بوم صیانت می کنند.


به گزارش راک نیوز؛ سید علی احمدزاده در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به سبزپوشان عرصه امنیت تبریک گفت.
در این پیام آمده است: هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای تجلیل از رادمردان و جان برکفانی است که خالصانه و خاضعانه از امنیت و حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می‌کنند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی ورزند.
این پیام می افزاید: بدون شک موهبت بی بدیل امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران که در جهان زبانزد عام و خاص هست، نشات گرفته از تلاش‌های هوشمندانه، مستمر و با اقتدار نیروی فهمیم و سبزپوشان سپید دلی است که خاضعانه جان خود را در طبق اخلاص نهاده و از تمامیت ارضی و عزت و شرف این مرز و بوم صیانت می کنند.
این پیام ادامه می دهد: مشارکت هوشمندانه و عزتمندانه نیروی انتظامی در مقابله با تهدیدات مرزی از یک سو و برخورد قاطع و مستمر با مفسدان، تهدیدگران سلامت اخلاقی جامعه و برهم‌زنندگان نظم و آرامش عمومی از سوی دیگر، ارتقای امنیت و احساس امنیت در کشور را به دنبال داشته است .
این پیام اضافه می کند: باید به این مهم نیز پرداخت که در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و به تبع آن در استان ما، نیروی انتظامی سهم عمده ای در مقابله و مبارزه با این ویروس کشنده و خطرناک داشته و از همه تجهیزات و امکانات در کنار سایر دستگاهها و نهادها برای مهار این ویروس و حفظ سلامت مردم به کار بسته که بر خود فرض می دانم از تلاشهای شبانه روزی این نیرو صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد؛ امنیت و آرامش امروز استان دلاورخیز و ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد مرهون رشادتها، فداکاری ها و تلاش های شبانه روزی نیروهای خدوم و عزتمند امنیتی، نظامی و انتظامی است که زمینه را برای شکوفایی، اعتلا و توسعه همه جانبه و تولید و امنیت سرمایه گذاری پایدار در استان مهیا ساخته است.
احمدزاده در پایان پیام خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را خدمت همه فرماندهان، پرسنل و سربازان وظیفه و همه کادر این نیرو در جای جای استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت گفت و اظهار داشت: از خدمات و جانفشانی های همه این عزیزان قدردانی می نمایم.
از ۱۳ تا ۱۹ مهر ماه در تقویم کشور به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است. 



تاریخ انتشار : 14 مهر 1400, 11:11



» اخبار مرتبط:

  • شهردار دوگنبدان در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت
  • پیام تبریک مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته نیروی انتظامی
  • درپیام استاندار کهگیلویه وبویراحمد آمده است :نیروی انتظامی نماد اقتدار و جوهره اصیل و وجودی امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است
  • پیام تبریک مدیر کل راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته نیروی انتظامی
  • پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته نیروی انتظامی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟