مشروح اخبار


» اخبار جدید حوزه پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد



فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۲۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور یاسوج - اصفهان خبر داد. 

کشف ۱۲۰ کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد 

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۲۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور یاسوج - اصفهان خبر داد. 
به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "کیقباد مصطفایی" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا با همکاری مأموران پاسگاه انتظامي پاتاوه و پاسگاه انتظامي ميمند ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور "یاسوج" به "اصفهان" ایست و بازرسی دایر کردند.
وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی در محور "یاسوج" به "اصفهان" به ۲ دستگاه خودروی پژو پارس و پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند
این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در بررسی ماموران مشخص شد که خودروی پژو پارس اسکورت کننده مواد مخدر بوده و مأموران در بازرسی از خودروی پژو 405، 120 کیلو گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: ۳ نفر در این رابطه دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
*******************************
دستگیری سارق سیم و کابل برق در یاسوج 
 فرمانده انتظامي شهرستان بویراحمد از دستگيري یک نفر سارق سيم و کابل برق در اين شهرستان خبر داد. 
به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی کرم بازیان" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی نقاره خانه این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی‌ یک نفر سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق را شناسایی و دستگیر کردند.
بازیان با اشاره به اینکه مأموران از مخفیگاه متهم ۲۴۵ متر سیم و کابل برق کشف و ضبط کردند، بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.



تاریخ انتشار : 2 اسفند 1400, 08:50



» اخبار مرتبط:

  • کشف ۱۲۰ کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد 
  • کشف بیش از ۷۸ کیلو تریاک در یاسوج
  • اخبار جدید حوزه پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف بیش از ۳۲۲ کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد
  • 2 خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟