مشروح اخبار


» پیام تبریک رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت اعیاد شعبانیه



حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به مناسبت اعیاد شعبانیه پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش راک نیوز؛حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به مناسبت اعیاد شعبانیه پیام تبریک صادر کرد.




متن پیام مناسبت اعیاد شعبانیه بدین شرح است:




بسم الله الرحمن الرحیم
 "شعبان شهری، رحم الله من اعانتی علیٰ شهری :شعبان ماه من است، رحمت خداوند بر کسی که مرا به ماه من اعانت کند. " پیامبر اکرم(ص).
حلول ماه شعبان المبارک ، ماه پیامبرِ برگزیده ، نگین رسالت و ختم نبوت را محضر عموم شیعیان جهان ، مردم کشور عزیز و باصلابتم ایران ، به ویژه مردم شریف استان و حوزه انتخابیه ام تبریک عرض می کنم.
 ماه شعبان مزین به اعیاد و معنون به عناوین مبارکی است که پاسداشت آن بر همه ما واجب است :
ابتدا سوم شعبان میلاد فرخنده آموزگار شهادت و سرور شهدای بهشت می باشد که مزین به نام پاسداران حریم و حرمت خون شهداست. این روز را به سبزپوشان صف اول مدافعین نظام درکسوت مقدس سپاه پاسداران تبریک عرض می نمایم.
 چهارم شعبان میلاد حضرت ابوالفضل، ملقب به ماه بنی هاشم ، برافروزنده چراغ حماسه کربلا ، کوه رشادت و جوانمردی است ، این روز ملقب به نام مقدس جانباز است ، همان ایثارگرانی که در اوج خلوص و بصیرت ، جان و جسم خویش را بر کف دست نهاده و مرگ را به سخره گرفتند و هم اکنون مدال های زرین جانبازی بر گردنشان خوش نمایی می‌کنند ، این روز میمون را محضر این نورچشمی های عزیزم تبریک می گویم.
 پنجم شعبان هم مصادف با میلاد پربرکت سیدالسّاجدین ، زین العابدین ، بزرگ مرد عبادت ، عرفان و سجده است که ۳۴ سال امامت و رهبری جهان تشیع را عهده‌دار بود . ضمن تبریک این مناسبت مبارک ، ابتدا خود و سپس شما را در این ماه مبارک به استغفار و تقرب الی الله دعوت می‌کنم. 
 والعاقبة للمتّقین
 سید محمد موحد
 نماینده مردم نجیب و شریف شهرستانهای کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی



تاریخ انتشار : 14 اسفند 1400, 08:49



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک حجت الاسلام موحد به مناسبت روز پاسدار و جانباز
  • پیام تبریک مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز پاسدار و جانباز
  • پیام مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران به مناسبت اعیاد شعبانیه
  • پیام تبریک منتخب مردم کهگیلویه بزرگ به مناسبت روز پاسدار
  • پیام تبریک استاندارکهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز پاسدار و جانباز
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟