مشروح اخبار


» دستگیری ۲ سارق حرفه ای با 45 فقره سرقت احشام در شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه



فرمانده انتظامي استان از دستگيري ۲ نفر سارق حرفه ای احشام با اعتراف به ۴۵ فقره سرقت احشام مسروقه در شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه خبر داد. 
 

دستگیری سارقان احشام در یاسوج 

 فرمانده انتظامي استان از دستگيري ۲ نفر سارق حرفه ای احشام با اعتراف به ۴۵ فقره سرقت احشام مسروقه در شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه خبر داد. 
به گزارش راک نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه، موضوع ضمن هماهنگي با مرجع قضائي بصورت ويژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وي افزود: مأموران با انجام اقدامات پليسي گسترده و گشت‌هاي زني هاي هدفمند ۲ نفر سارق حرفه ای و سابقه دار احشام را شناسايي و در یک عملیات غافلگیرانه در شهر یاسوج دستگير کردند.
مصطفایی تصريح کرد: متهمان در بازجويي هاي اوليه به ۴۵ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه اعتراف و مأموران ۱۵ رأس گوسفند مسروقه از آنها کشف و ضبط کردند.
 فرمانده انتظامي استان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و روانه زندان شدند، از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهاي انتظامي در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طريق پل ارتباطي ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.



تاریخ انتشار : 21 اسفند 1400, 10:02



» اخبار مرتبط:

  • یک خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری سارق با 35 فقره سرقت در بویراحمد
  • انهدام باند سارقان احشام در کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگيري سارقان محتویات درون خودرو با ۱۶ فقره سرقت در یاسوج
  • دستگیری باند سارقان حرفه ای در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟