مشروح اخبار


» تقدیر اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از صدا وسیما و رسانه ها/فصل جدیدی از تعامل رسانه‌ها و آموزش پرورش



رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از پوشش خبری خوب و موثر صدا و سیمای مرکز استان ، خبرگزاری‌ها و پایگاههای خبری در بازگشایی حضوری مدارس تشکر و قدردانی کرد. 

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از پوشش خبری خوب و موثر صدا و سیمای مرکز استان ، خبرگزاری‌ها و پایگاههای خبری در بازگشایی حضوری مدارس تشکر و قدردانی کرد. 


به گزارش راک نیوز،سید ولی موسوی با بیان اینکه رسانه ها نقش مهمی در اقناع سازی افکار عمومی در بحث بازگشایی مدارس ایفا نمودند گفت: رسانه ها در این ایام انسجام و همدلی را بین مدرسه ، خانواده ها ، دانش آموزان و معلمان خلق کردند تا شاهد نشاط و بالندگی در محیط مدارس باشیم. 
وی با اشاره به همراهی خوب صدا و سیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد با آموزش و پرورش اظهار داشت: خدمات موثر رسانه ملی در استان به جهت ایجاد فضای آرام و اطلاع رسانی های به موقع ، صحیح و اثر بخش، بسیار ارزنده و قابل تقدیر می باشد.
موسوی افزود: صدا وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با پخش گزارش‌های مختلف خبری و برنامه های زنده رادیویی و تلویزیونی در این ایام جهت تشویق و ترغیب اولیا دانش آموزان و رفع نگرانی آنان جهت از سرگیری آموزشهای حضوری بعد از 2 سال کرونایی تلاش مضاعفی داشتند که این نگاه محاهدانه در خور تحسین است.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد، به نقش موثر صدا وسیما و رسانه ها در کم کردن دغدغه دانش آموزان، معلمان و والدین در دوران کرونا اشاره کرد وگفت: پس از فراز نشیب های فراوان بعد از 25 ماه آموزش حضوری دانش آموزان از سرگرفته شد که این مهم با همکاری رسانه ها محقق شد.
موسوی، از تعامل با صدا وسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد در تولید و پخش برنامه های آموزشی و تربیتی و معرفی چهره های موفق فرهنگی ودانش آموزی در سطح استان خبرداد وگفت: با نگاه و رویکرد تیم مدیریتی جدید حاکم بر آموزش وپرورش شاهد تحولات خوبی در استفاده از ظرفیت عظیم رسانه ملی و دیگر رسانه ها خواهیم بود.
وی ، نقش خبرگزاری‌های و پایگاههای خبری را نیز در بستر سازی برای آموزشهای حضوری دانش آموزان موثر و کلیدی عنوان کرد و گفت؛ در این میان خبرنگاران رسانه های کهگیلویه وبویراحمد در کشور خوب درخشیدند و آموزش و پرورش را در انجام این رسالت خطير یاری کردند.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در ادامه از تعامل سازنده وموثر با رسانه ها در حوزه آموزش وپرورش خبر داد وگفت: فصل جدیدی از همکاری رسانه ها و آموزش وپرورش در سال 1401 رقم خواهد خورد و حمایت و تقویت رسانه ها به شکل ویژه در دستور کار اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد قرار دارد. 
موسوی در پایان، نقش بی بدیل آموزش و پرورش در توسعه وتعالی کشور را مهم دانست و از تلاشهای خالصانه و صادقانه همه خبرنگاران نجیب این دیار در عرصه تعلیم و تربیت تشکر و قدردانی کرد.



تاریخ انتشار : 14 فروردین 1401, 20:31



» اخبار مرتبط:

  • مدیران مدارس کهگیلویه وبویراحمد آماده استقبال از دانش آموزان در سال نو باشند
  • مدارس سراسر کهگیلویه وبویراحمد ۱۴ فروردین پذیرای دانش آموزان است
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموزان ابتدايي در ۱۴ فروردین روانه کلاسهای درس می شوند
  • دیدار مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با وزیر آموزش وپرورش
  • نام نويسي دانش آموزان تا 15 تير
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟