مشروح اخبار


» 2 خبر جدید از دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد



به مناسبت روز ارتش رئیس کل دادگستری استان در پیامی، ضمن تبریک این روز بزرگ، با یادآوری یاد و خاطر شهدای والا مقام ارتش، تأمین امنیت کشورمان را در کنار سایر قوای مسلح، مرهون رشادت ها و فداکاری های ارتشیان عزیز دانست.

پیام دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسب 29 فروردین روز ارتش

به مناسبت روز ارتش رئیس کل دادگستری استان در پیامی، ضمن تبریک این روز بزرگ، با یادآوری یاد و خاطر شهدای والا مقام ارتش، تأمین امنیت کشورمان را در کنار سایر قوای مسلح، مرهون رشادت ها و فداکاری های ارتشیان عزیز دانست.
به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان، در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
۲۹ فروردین ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز ارتش و نیروی زمینی نام گذاری شده است، تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والا مقام ارتش، از رشادت‌ها و دلاور مردی‌های ارتشیان عزیز، برای تأمین امنیت دیروز و امروز کشور عزیزمان، قدرشناسی شود.
امروز؛ ارتش مقتدر و ولایت مدار نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت تدابیر و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای (مدظله العالی) در اوج عزت و اقتدار، در کنار سایر قوای مسلح کشور، ایران را به قطب پایدار امنیت و ثبات در منطقه به جهان معرفی نموده است و پشتوانه مطمئنی برای مظلومان جهان و خاری در چشم متجاوزان بشمار می آید.
اینجانب فرارسیدن این روز بزرگ را، به غیور مردان ارتش که مرزهای ایران عزیزمان را امن ساخته اند، تبریک عرض نموده و از زحمات این عزیزان که در تمامی صحنه ها در کنار مردم بوده اند و خوش درخشیده اند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.
 حسن نگین تاجی
 رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد
***********************************
حامد رهبر معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خبر داد:
کشف 12 تن برنج احتکاری در یاسوج
به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ، از کشف  برنج احتکار شده در یاسوج خبر داد.
حامد رهبر  معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اعلام این خبر، اظهار داشت: با وصول خبر مردمي به سامانه "سامد ك.ب " و تلاش های پرسنل خدوم بسیج اصناف و بازرسین صمت و تعزیرات حکومتی، انبار احتکار حدود ۱۲۰۰ کیسه برنج ، شناسايي و با صدور دستورات قضايي از سوي دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان پلمپ گردید.
حامد رهبر  معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اعلام این خبر، اظهار داشت: در راستای مبارزه و طرح تشدید مبارزه با احتکار برنج در سراسر کشور، با وصول خبر مردمي به سامانه "سامد ك.ب " و تلاش های پرسنل خدوم بسیج اصناف و بازرسین صمت و تعزیرات حکومتی، انبار احتکار حدود ۱۲۰۰ کیسه برنج ، شناسايي و با صدور دستورات قضايي از سوي دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان پلمپ گردید.
وی افزود: هوشیاری و دقت همشهریان نیز در این خصوص مهم است و حتی برخی، انبارهای احتکار خود را علاوه بر سوله های بزرگ، در منازل مسکونی انجام می دهند.
شهروندان گرامي استان كهگيلويه و بويراحمد مي توانند از طريق خط ارتباطي سامد ك.ب با شماره 09172109773 گزارشات و مطالب خود را جهت بررسي از طريق پيام رسان هاي مطرح بصورت محرمانه ارسال نمايند.



تاریخ انتشار : 29 فروردین 1401, 11:49



» اخبار مرتبط:

  • حامد رهبر معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان:پلمپ کارخانه تولیدی در یاسوج/ کشف قریب 40 هزار شیشه ی خیار شور با علامت استاندارد جعلی
  • یک خبر جدید از دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد
  • معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: شناسايي و انهدام باند فساد
  • دادستان اسبق شهرستان کهگیلویه بعنوان رئیس کل جدید دادگستری خوزستان منصوب شد
  • کشف دستکش  احتکار در یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟