مشروح اخبار


» اعتراف پس از چند سال اتهام‌زني ؛ پول عربستان به اصلاح‌طلبان نرسید



در حاليكه اصولگرايان طي چند سال گذشته بار‌ها ادعا کرده بودند سران اصلاح‌طلبان در انتخابات سال ۱۳۸۸ از عربستان و شيوخ خليج فارس! پول دریافت کرده‌اند و اين موضوع و اتهام را سوژه اصلي..

راک نیوز: در حاليكه اصولگرايان طي چند سال گذشته بار‌ها ادعا کرده بودند سران اصلاح‌طلبان در انتخابات سال ۱۳۸۸ از عربستان و شيوخ خليج فارس! پول دریافت کرده‌اند و اين موضوع و اتهام را سوژه اصلي عليه دو كانديداي اصلاح‌طلبان و همچنين محمد خاتمی٬ رئیس‌جمهور سابق كشورمان در آن انتخابات كرده و صدها سخنراني و مقاله پيرامون آن منتشر نمودند، حسین شریعتمداری٬ مدير روزنامه کیهان حالا مي‌گويد اصلاح‌طلبان هیچ پولی از این دو کشور عربی دریافت نکرده‌اند و افزود: عربستان برای کسانی که وی آن‌ها را «فتنه‌گر» خوانده پول فرستاده بود اما به خاطر مسائل بانکی این پول به ایران نرسید! و اين در حاليست كه همين چند روز پيش محمدرضا نقدی٬ فرمانده سازمان بسیج در همدان بار دیگر این ادعا را مطرح کرده و گفته  حالا حتي حاميان اصولگرايان در جامعه، چگونه خواهند پذيرفت كه ديگر اتهامات حضرات عليه اصلاح‌طلبان هم از همين سنخ نباشد؟ بود: «کسانی که از بیگانگان برای پیروزی در انتخابات پول گرفتند صلاحیت شهروند ایرانی را ندارند.»
حسين شریعتمداری در يزد گفت: تعداد خواص آلوده جامعه ما نسبت به جمعیت، در قیاس با دوران صدر اسلام کمتر بوده است. در ایران نگاه‌ها به ولی فقیه است نه خواص. و به خاطر همین خواص بی بصیرت رفوزه شده اند. وی کمک مالی عربستان به افرادی که فتنه‌گر خواند را بازگو کرد و گفت: ملک عبدالله برای سران فتنه پول فرستاد ولی بخاطر مسائل بانکی پول به ایران نرسید. مدیرمسئول کیهان همچنین در واکنش به بحث‌ها مبنی بر منظور امام از عبارت «میزان، حال فعلی افراد است» گفت: این عبارت برای افرادی مطرح شد که سابقه خوبی داشته اند. 

حال معلوم نيست آقاي شريعتمداري و همفكران اصولگرايش، بابت صدها بار تكرار اين اتهام سنگين به اصلاح‌طلبان، حاضرند يك عذرخواهي خشك و خالي از افكار عمومي و متهم شونده‌ها، به عمل آورند؟ متهم شونده‌هايي كه حتي يكبار اجازه نيافتند در تريبون‌هاي رسمي كشور (نمازهاي جمعه، روزنامه‌ها، سايت‌ها، خبرگزاري‌ها، مراسم و سخنراني‌هاي رسمي و ...) خصوصا صدا و سيما كه بارها اين ادعاي كذب را در سطح عمومي منتشر كردند، اجازه دفاع از خود نداشتند!
نكته ديگر اينكه، حالا حتي حاميان اصولگرايان در جامعه، چگونه خواهند پذيرفت كه ديگر اتهامات حضرات عليه اصلاح‌طلبان هم از همين سنخ نباشد؟



تاریخ انتشار : 16 دی 1391, 00:55



» اخبار مرتبط:

  • چرا قاليباف «حالا» عليه اصلاح‌طلبان موضع گرفت؟
  • نوه امام رئیس‌ ستاد اصلاح‌طلبان شد
  • نوه امام رئیس‌ ستاد اصلاح‌طلبان شد
  • اصلاح‌طلبان‌ بزرگ‌ترين ‌سرمايه ‌اسرائيل در ايران هستند
  • کیهان:مسئول گرفتاري هاي جبهه اصلاحات همين حزب مشاركت است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟