مشروح اخبار


» وزیر کشور اقدامات جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از تولیدکنندگان را قابل تقدیر خواند



وزیر کشور در بازدید از چندین طرح تولیدی کشاورزی با حضور در جمع بهره‌برداران گفت: دولت و نظام در کنار شماست و جهاد کشاورزی در ترمیم سرآب‌ها و کانال‌ها اقدامات خوبی انجام داده است.

وزیر کشور اقدامات جهاد کشاورزی در حمایت از تولیدکنندگان را قابل تقدیر خواند

وزیر کشور در بازدید از چندین طرح تولیدی کشاورزی با حضور در جمع بهره‌برداران گفت: دولت و نظام در کنار شماست و جهاد کشاورزی در ترمیم سرآب‌ها و کانال‌ها اقدامات خوبی انجام داده است.
به گزارش راک نیوز، احمد وحیدی در جمع کشاورزان منطقه کره و طسوج در شهرستان‌های دنا و چرام گفت: حجم خسارات به بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از آنچه شنیدم و در کلیپ‌ها دیده بودم بسیار بیشتر است و به مردم اطمینان می‌دهم خسارت آن‌ها پرداخت شود.
وزیر کشور افزود: اطلاع‌رسانی‌ها به مردم و تولیدکنندگان قبل از وقوع بحران انجام شده و در حین حادثه نیز مسئولان در کنار مردم بودند و اکنون بعد از حادثه نیز اقدامات خوبی در حال انجام است.
سردار وحیدی تصریح کرد: یکی از این اقدامات تامین ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین برای ترمیم سراب اراضی کشاورزی و کانال‌های انتقال آب بود که در این بازدید از نزدیک در جریان این فعالیت‌های جهاد کشاورزی و همکاری همه نهادها از جمله سپاه و شرکت نفت و حمایت‌های استاندار در خدمت‌رسانی به کشاورزان، عشایر و روستائیان قرار گرفتم.
وزیر کشور از جمع‌بندی نهایی خسارات سیل به بخش‌های مختلف این استان در شورای بحران خبر داد و یادآور شد: آنچه مشخص است این بوده که بیشترین خسارت‌ها به بخش کشاورزی وارد شد.
وی گفت: امروز به صورت هوایی از نقاط مختلف استان بازدید کردم و در چند منطقه با مردم و کشاورزان دیدار و گفت‌وگو کردم و اطمینان دادم که در همه شرایط کنار آن‌ها خواهیم بود و مسئولان استانی را در جبران این خسارت‌های سنگین یاری می‌کنیم.



تاریخ انتشار : 13 مرداد 1401, 22:58



» اخبار مرتبط:

  • سنگ‌تمام جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در نجات ۲۰۰۰ هکتار شالیزار/ اعزام ۱۱ ماشین‌آلات سنگین برای ترمیم سراب‌ها و کانال‌های انتقال آب
  • در بازدید از یک طرح آسیب‌دیده شیلات مطرح شد خسارت ۸۵۶ میلیاردی سیل به بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز عملیات ترمیم سراب اراضی کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/ خسارات مرز ۱۲۰۰ میلیارد را رد کرد
  • بازدید هوایی وزیر کشور از بخش خسارت‌دیده کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/تصاویر
  • 6 نفر از روسای سازمان جهاد کشاورزی کشور به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر برای رفع مشکلات سیل زدگان بسیج شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟