مشروح اخبار


» در روز تاسوعا و عاشورا ی حسیینی مردم کهگیلویه و بویراحمد؛ انعکاس شور حسینی در قاب شبکه دنا



در آســتانه تاسوعا و عاشورای حسینی، مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)عزاداری مردم کهگیلویه و بویراحمددر رثای سالار و سرور شهیدان(س) از شبکه استانی دنا به روی آنتن می رود.

در آســتانه تاسوعا و عاشورای حسینی، مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)عزاداری مردم کهگیلویه و بویراحمددر رثای سالار و سرور شهیدان(س) از شبکه استانی دنا به روی آنتن می رود.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در مراسم ایام عزاداری سیدالشهدا(علیه السلام) و یاران باوفایش با حضور هیئت های سینه زنی و مردم مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در تمام مناطق شهری و روستایی از شبکه استانی دنا به نحو مطلوب پوشش داده داده می شود.
 سیمای شبکه استانی دنا برنامه «شورحسینی» را در روز تاسوعا و عاشورای حسینی، به صورت زنده به مدت360 دقیقه به طور زنده با ارتباط مستقیم با مراسم عزاداری مردم مناطق مختلف استان و پوشش نماز ظهر غاشورا در استان به اهمیت این رویداد بزرگ با تهیه کنندگی امیر خادمی و بهروز احمدی به تصویر می کشد
رادیو دنا نیز در برنامه زنده ویزه برنامه «علمدار عشق» به مدت 360 دقیقه به تبیین فلسفه تاسوعا و عاشورا ی حسیی به طور زنده می پردازد. ارتباط با خبرنگاران و گزارشگران در مناطق مختلف استان و ارتباط با مراکز مذهبی کربلای معلی، قم، مشهد و پوشش نماز ظهر عاشورا از مهمترین برنامه های رادیو دنا در این روز های مهم است.
واحد اطلاعات و اخبار مرکز نیز با تهیه و تولید گزارش هایی در شهرستان ها، تاسوعا و عاشورا ی حسیی در استان را پوشش وبه شبکه های سزاسری پخش می کند.
تجمع بزرگ عاشورائیان در روز تاسوعا و عاشورای حسیینی 
تجمع بزرگ هیئت‌ های عزادری استان کبهگیلویه و بویراحمد هیات‌های عزاداری در مرکز استان فردا یکشنبه ۱۶ مرداد در خیابان جمهوری و تاسوعای حسینی از ساعت ۱۰ صبح به صورت زنده از شبکه استانی دنا پخش می‌شود‌.



تاریخ انتشار : 15 مرداد 1401, 12:14



» اخبار مرتبط:

  • تهیه و تولید37 برنامه مختلف در ماه محرم توسط صداوسیمای استان/شبکه دنا رنگ و بوی حسینی به خود می گیرد
  • زمان و مکان مراسم عاشورای حسینی در قلعه رئیسی مشخص شد
  • با حضور اقشار مردم:مراسم عزاداری عاشورای حسینی در گچساران با شکوه خاصی برگزار شد
  • توزیع 4 هزار بطری آب معدنی میان عزاداران حسینی
  • راز و نیاز شب های قدر بر فراز دنا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟