مشروح اخبار


» پیام سرپرست اداره کل صمت استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی



عاشورای حسینی درس بیداری برای جهان و جهانیان است؛ ایستادن در برابر ستمکار است؛ سازش نکردن در برابر ظلم است و راهیان این راه با اندوه و ماتم که زبان صادقانه ایستادن بر حق است، پیام عظیم کربلا و عاشورا را به ستمگران گوشزد می کنند.

بسم ا... الرحمن الرحیم

*اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ اَبَداً مابَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ*
قیام عاشورا، درس همیشه‌ی تاریخ است. اگر چه داغی عظیم بر دل مانده و دیده خون می بارد، داغ و خون برای مظلومیتی است که تاریخ را شرمنده می‌کند. کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا، درسی برای همیشه، از معلمی که از جان گذشت تا صدای قیام و ایستادگی در برابر ظلم همیشگی باشد.
عاشورای حسینی درس بیداری برای جهان و جهانیان است؛ ایستادن در برابر ستمکار است؛ سازش نکردن در برابر ظلم است و راهیان این راه با اندوه و ماتم که زبان صادقانه ایستادن بر حق است، پیام عظیم کربلا و عاشورا را به ستمگران گوشزد می کنند. پیامی که هر گونه سازشی با ستم را نفی می کند و مشتاقان راه حق و امام حسین (ع) را به تعمق در آموزه های این قیام دعوت می کند که حسین چراغ هدایت است و کشتی نجات. 
اینجانب، شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را به صاحب عصر، مهدی موعود(عج)، نایب بر حقش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و تمام مسلمانان و شیعیان جهان، مردم شریف و ولایتمدار استان، بازاریان، اصناف، کسبه، صنعتگران، تجار و همه دیگر عاشقان حسینی تسلیت عرض می کنم. راه و درس حسینی چراغ همیشگی و نجات بخش عاشقان و سالکان صالحش انشاءالله.
کریم روزبهان
سرپرست اداره کل صمت استان کهگیلویه و بویراحمد



تاریخ انتشار : 16 مرداد 1401, 13:19



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت فرماندار کهگیلویه به مناسبت ماه محرم
  • پیام تسلیت مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی
  • پيام تسليت مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسيدن ماه محرم
  • پیام تسلیت رئیس سازمان جهاد کشاورزی به مناسبت تاسوعا و عاشورا حسینی
  • مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد: تنها راه رسیدن به سعادتمندی جوامع بشری بهره گرفتن از درسهای قیام عاشوراست
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟