مشروح اخبار


» تقدیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان



صبح امروز یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ در جلسه شورای اداری این استان که در استانداری برگزار شد سید علی احمدزاده با اشاره به خدمات رسانی مطلوب و مناسب مدیرعامل و مجموعه هلال احمر استان از زحمات این مجموعه تقدیردانی کرد‌.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در  این نشست گفت:حضور به موقع و امدادرسانی امدادگران جمعیت هلال احمر استان در همه بحران ها، مخصوصا سیلاب وآب گرفتگی‌های اخیر و همکاری آنها با دیگر دستگاههای خدمت رسان در برنامه ها و فعالیت های یک ماهه اخیر، قابل تقدیر است.
سید علی احمدزاده با اشاره به خدمات رسانی مطلوب و مناسب مدیرعامل و مجموعه هلال احمر استان، افزود: با وجودگستردگی حوادث، اما مجموعه هلال احمر استان، با امدادرسانی‌های موثر و پاسخگویی سریع به نیازهای امدادی مردم در شرایط بحرانی، عملکرد قابل قبولی  ارائه دادند. 
وی ضمن خدا قوت به این مجموعه امداد رسان، گفت : مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در مدت زمان حضور در استان،  پای کار بوده و امیدواریم در ادامه  راه خدمت رسانی موفق باشند.



تاریخ انتشار : 30 مرداد 1401, 11:39



» اخبار مرتبط:

  • تقدیر فرماندهی تیپ ۴۸ سپاه فتح استان از تلاش های امدادگران جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد؛ هلال احمر در امدادرسانی‌ به سیل زدگان خوش درخشید
  • انتصاب جدید در هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد+حکم
  • آشتی کلنگ و زمین گچساران/کلنگ‌زنی ساختمان امدادی هلال احمر گچساران
  • خدمات رسانی 5 پایگاه امداد جاده ای به مسافران در کهگیلویه و بویراحمد
  • سقوط مرد 54 ساله در کوه بی بی حکیمه (س) از توابع گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟