مشروح اخبار


» سقوط مرد 54 ساله در کوه بی بی حکیمه (س) از توابع گچساران



مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک مرد 54 ساله که در کوه بی بی حکیمه (س) از توابع گچساران به پایین سقوط کرده بود از


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک مرد 54 ساله که در کوه بی بی حکیمه (س) از توابع گچساران به پایین سقوط کرده بود از مرگ حتمی نجات یافت.

 به گزارش  پایکاه خبری راک نیوز ؛ مسعود مثنوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بعد از دریافت گزارش پیدا شدن جسم مصدوم این مرد امدادگران به محل حادثه اعزام شدند و پس از امدادرسانی و اتل بندی شکستگی های بدن او، وی با آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان اعزام شد.


وی تصریح کرد: امداد رسانی به هفت مصدوم دو سانحه جاده ای در چند ساعت گذشته از دیگر اقدامات امدادرسانی به حادثه دیدگان در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمدبیان کرد: اسکان اضطراری 600 نفر مهمان نوروزی از دیگر خدمات هلال احمر به مسافران نوروزی در چند ساعت گذشته بوده است.

مثنوی ابراز کرد: 63 تیم امداد و نجات متشکل از 680 نفر کار امداد و نجات گردشگران نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد را به عهداه دارند.



تاریخ انتشار : 11 فروردین 1393, 02:22



» اخبار مرتبط:

  • 3کشته وزخمی در حادثه رانندگی در محور یاسوج به دشت روم
  • چهارکشته وزخمی در روستای "انجیرسیاه"گچساران
  • بس که کم تصادف جاده ای داشتیم ! قطار مسافربری تهران - مشهد واژگون شد!
  • وقتی امداد گران نیاز به امداد دارند/آتش سوزی درˈپایگاه جاده ایˈهلال احمر گچساران
  • اولین حادثه تلخ درکهگیلویه/غرق شدن جوان دهدشتی در "مارون"
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟