مشروح اخبار


» رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بهمئی خبر داد: با پیگیری های موحد مسیر ارتباطی لیکک به بهبهان ایمن سازی می شود



مجید کهزادی گفت : این امر در جهت ایمن سازی محورهای مواصلاتی شهرستان و جدا سازی ترافیک رفت و برگشت برای کاهش تصادفات ، مخصوصا تصادفات روبرو خواهد بود.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بهمئی خبر داد:

با پیگیری های موحد مسیر ارتباطی لیکک به بهبهان ایمن سازی می شود
به گزارش راک نیوز ؛ مجید کهزادی گفت با پیگیری ها سید محمد موحد و تلاش های مجموعه راهداری استان این اقدام مهم در خصوص ایمن سازی مسیر و محور ارتباطی لیکک در شهرستان بهمئی به سمت بهبهان در استان خوزستان انجام می شود.
مجید کهزادی گفت: با ساخت نیوجرسی و حفاظ خاکی با هدف پیشگیری از تصادفات و افزایش ضریب ایمنی تردد و ایمن سازی اقدامات اساسی صورت خواهد گرفت. 
رئیس راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بهمئی هم گفت: اختصاص اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال برای نصب نیوجرسی مفصلی بتنی در جاده جهار خطه لیکک بهبهان اقدام بسیار خوبی است. 
 مجید کهزادی گفت : این امر در جهت ایمن سازی محورهای مواصلاتی شهرستان و جدا سازی ترافیک رفت و برگشت برای کاهش تصادفات ، مخصوصا تصادفات روبرو خواهد بود. 
وی گفت : بر این اساس نصب 5 کیلومتر نیوجرسی مفصلی بتنی با قراردادی بالغ بر 80 میلیارد ریال در این محور پر ترافیک به تائید نهایی رسیده است و اکنون در سایت مناقصه ثبت شده است.



تاریخ انتشار : 22 شهریور 1401, 09:18



» اخبار مرتبط:

  • رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بهمئی منصوب شد
  • تعریض و چهارخطه کردن 5 کیلومتر از محور لیکک - بهبهان در دست اجراست
  • احداث جاده ارتباطی لیکک به جایزان و خروج بهمئی از بن بست
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای؛ ایمن سازی بخشی از جاده رانشی یاسوج-شیراز
  • بهمئی در آستانه خروج از بن بست؛پیشرفت فیزیکی حدود 75 درصدی جاده ليكك به جايزان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟