مشروح اخبار


» دیدار مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان با امام جمعه دهدشت



مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه دهدشت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش راک نیوز،سید رضا حسینی نیک مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد با حجت الاسلام وحدانی فر امام جمعه دهدشت دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر ظهر امروز در این دیدار، نوسازی را پیشران نظام آموزشی کشور عنوان و اظهار کرد: ما باید برای توسعه بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب پیش برویم.
امام جمعه دهدشت تقویت آموزش را مهم ‌ترین امر در مسئله بازسازی مدارس عنوان و تصریح کرد: جاهایی مدرسه ساخته شده و بلااستفاده مانده است، چه کسی جوابگوی این است؟
وی تعلیم و تربیت را اولویت اول عنوان و بیان کرد: اگر آموزش را تقویت کنیم مابقی مباحث حل خواهند شد.
وحدانی‌فر درست انجام دادن و کیفیت کار را بهتر از انجام دادن آن عنوان و افزود: برخی جاها بر اساس فشارهای سیاسی کیفیت کار تغییر می‌کند که این نگران‌کننده است.
وی نگاه مدیرکل نوسازی به مسائل را نگاهی پرتحرک و پویا و از جوانانی که بیانیه گام دوم انقلاب عنوان و اظهار کرد: انتظار می‌رود با چشم‌انداز نو و اولویت‌بندی کارها را پیش ببرند.
امام جمعه دهدشت خواستار طراحی مناسب در مدارس و استفاده از مصالح نوین جهت سرعت و کیفیت کار در مدارس شد.



در ادامه این دیدار سید رضا حسینی‌نیک مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۳۳ پروژه در قالب محرومیت‌زدایی در سال‌جاری خبر داد و اظهار کرد: از این مجموع ۶ پروژه مربوط به شهرستان کهگیلویه است.
حسینی‌نیک با بیان این که امسال ۴۰۰ میلیاردتومان جذب اعتبار داشتیم گفت: تمام مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر را جمع و اگر در شهرستان کهگیلویه وجود دارد باید اطلاع رسانی شود.
وی از خرید ۲۰۰ وسیله سرمایشی با اعتبار ۶ میلیارد تومان در سال‌جاری خبر داد و افزود: ۱۵۰ کولر آن در اختیار کهگیلویه، چرام، لنده، سوق، دیشموک و چاروسا قرار گرفت.
حسینی‌نیک هم‌چنین از در اختیار قرار دادن ۳۲۰ میز معلم و دو هزار میز، نیمکت و صندلی برای مدارس کهگیلویه خبر داد.
وی بیان کرد: کلیه مدارسی که سرویس‌های بهداشتی آن‌ها مشکل دارند تعمیر خواهند شد.
حسینی‌نیک گفت: بر اساس قانون بودجه تا زمانی که ساختمان‌های نیمه‌کاره به اتمام نرسیدند نمی‌توانیم فضای آموزشی جدیدی احداث کنیم، مگر این که خیران خودشان بسازند.
وی خواستار کمک و نگاه ویژه امام جمعه دهدشت برای تجهیز مدارس شد و بیان کرد: اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی آن قدر پایین بود که نمی‌شود یک مدرسه را تعمیر کرد، اما یک مطالبه‌گری شما باعث جذب اعتبار میلیاردی  می‌شود.
حسینی‌نیک از آمادگی همه‌جانبه نوسازی مدارس استان برای تجهیز مدارس خبر داد و گفت: همه نیازمندی‌ها را اعلام کنید و حمایت خواهیم کرد.



تاریخ انتشار : 12 دی 1401, 10:39



» اخبار مرتبط:

  • تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • وجود ۱۵۰ مدرسه نیمه کاره در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعتماد به جوانان ادامه دارد/انتصاب یک جوان ارزشی و انقلابی به عنوان مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد
  • اعتماد به جوانان ادامه دارد/انتصاب یک جوان ارزشی و انقلابی به عنوان مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص ۸۰ میلیارد تومان اعتبار به نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟