مشروح اخبار


» 2 خبر جدید از استانداری کهگیلویه و بویراحمد



مدیریت شرایط جوی کهگیلویه وبویراحمد توسط استاندار در محل فرماندهی مدیریت بحران استان همچنان ادامه دارد.
 

مدیریت شرایط جوی استان توسط استاندار در محل فرماندهی مدیریت بحران 

مدیریت شرایط جوی کهگیلویه وبویراحمد توسط استاندار در محل فرماندهی مدیریت بحران استان همچنان ادامه دارد.
به گزارش راک نیوز،استاندار کهگیلویه وبویراحمد با حضور در محل فرماندهی مدیریت بحران استانداری، مدیریت بحران استان را در پی هشدار هواشناسی همراه با توصیه ها و دستورالعمل های لازم جهت پیشگیری و کاهش حوادث و خسارات احتمالی خطاب به فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان برعهده دارد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه اثرات مخاطره زا و احتمال بحران ناشی از بارش های برف در مناطق سردسیری و باران در مناطق گرمسیری و به منظور پیشگیری، آمادگی و مقابله با حوادث احتمالی، در این مرکز اطلاع و نظارات کامل بر شرایط استان وجود دارد.
توصيه های استاندار کهگیلویه وبویراحمد و اقدامات لازم انجام گرفته برای کاهش خطرات و آسيب های احتمالی ناشی از بارش های برف و باران در مناطق مختلف و آخرین وضعیت بارش در استان همچنان ادامه دارد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: کارها به خوبی به پیش می روند و هماهنگی و نظارت بر فعالیت ها با پشتبانی ها و توزیع تجهیزات و امکانات صورت گرفته به خوبی در حال انجام است. 
دکتر سیدعلی احمدزاده خاطر نشان کرد: بررسی آخرین وضعیت شرایط جوی و بارش های صورت گرفته برف و باران در شهرها، روستاها و مناطق دورافتاده و اثرات آن، نشان از آن دارد که اقدامات میدانی دستگاه های عضو ستاد بحران با هماهنگی و ارتباطی که با همدیگر دارند در ارائه خدمات به مردم مورد توجه است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد، سرعت عمل، رعایت اولویت کار برای رفع مشکلات و نظارت بر عملكرد دستگاه های امدادی استان را مهم دانست و گفت: با سازماندهی صورت گرفته، برای بالا بردن آمادگی دستگاه های ستاد مدیریت بحران وظایف مشخص و تاکیدات لازم نیز صورت گرفته است. 
احمدزاده تصریح کرد: هم اکنون اعضای ستاد مدیریت بحران استان و فرمانداران در آماده باش کامل و در محل خدمت حضور دارند و همه دستگاه های خدمات رسان شامل اکیپ های مختلف راهداری، هلال احمر، پلیس راه، اورژانس و شهرداری ها در محل کار مستقر و به ارائه خدمات مشغول می باشند.
************************
توصيه های مدیرکل بحران استانداری برای کاهش خطرات ناشی از بارش برف و باران
مدیرکل مدیریت بحران استانداری با بيان اينکه برخی از مناطق اين استان در شرايط اضطراری ناشی از بارش برف قرار دارد، گفت: برای کاهش خطرات و آسيب های احتمالی ناشی بارش ها مردم و مسافران استان به توصيه های مسئولان توجه جدی داشته باشد.
علیرضا نیکروز پنج شنبه ۲۷ بهمن تاکید کرد: طی فعاليت سامانه بارشی اخير، بارش قابل توجهی از برف در منطق سردسیر و باران در مناطق گرمسیر استان خواهیم داشت و اين مسئله باعث شده است تا استان در شرايط اضطراری قرار گيرد و همه دستگاه های اجرایی در آماده باشد کامل و خدمات رسانی قرار بگیرند. 
وی تصریح کرد: دکتر سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اکیپی از گروه های خدمات رسان از صبح امروز همزمان با بارش برف تاکنون پیگیر وضعیت مناطق مختلف برفگیر استان هستند تا خدمات رسانی به خوبی انجام گیرد.
به گفته نیکروز، علاوه بر آنکه همه دستگاه های اجرایی برای خدمات رسانی در حال آماده باش و فعالیت هستند، تجهیزات و ماشین آلات بخش خصوص نيز در مناطقی که ضرورت دارد در حال فعالیت می باشند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: ترددهای غیر ضرور انجام نشود، مسافرانی هم که قصد سفر به مناطق برفگیراستان را دارند حتی الامکان از سفر به اين استان تا اطلاع بعدی خودداری کنند.
به گفته نیکروز، با توجه به پیش بینی ها و اقداماتی که از قبل صورت گرفت و آمادگی های لازم و هشداری هایی که داده شد الحمدالله تاکنون شاهد خسارتی در استان نبوده ايم و تلفات جانی هم تاکنون نداشته ایم.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: بارش برف سنگین برخی از راه های ارتباطی استان از جمله جاده یاسوج به سمیرم و جاده پاتاوه به دهدشت را بسته است و دیگر مسیرها باز است.
وی تصریح کرد: آب و برق شهرهای سردسیری استان با وجود بارش سنگین برف پایدار هستند و مشکلی وجود ندارد.
نیکروز از مردم شهر یاسوج خواست از تردد های غیر ضرور در سطح شهر خودداری و با توجه به کار برف روبی خودروهایشان را در خیابان های اصلی پارک نکنند.
وی عنوان کرد: عملیات برف روبی هم اینک در سطح شهر یاسوج در حال انجام است و کمک و همراهی مردم را می طلبد.



تاریخ انتشار : 27 بهمن 1401, 17:53



» اخبار مرتبط:

  • سامانه بارشی از فردا دوشنبه وارد استان می‌شود/نیکروز:آماده باش دستگاه های کهگیلویه و بویراحمد/ کلیه مرخصی ها لغو شد
  • آماده باش دستگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در پی اعلام وضعیت نارنجی هواشناسی
  • جزئیات تعطیلی برخی مدارس استان از زبان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • اطلاعیه ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد در پی ورود سامانه بارشی
  • مدیرکل ستاد بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان سیل در روزهای تاسوعا و عاشورا/ مردم همچنان مراقب باشند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟