مشروح اخبار


» احمدی نژاد سیاه‌چادر کهگیلویه و بویراحمد را بر پا میکند



دراین جشنواره قرار است که سیاه‌چادر کهگیلویه و بویراحمد به صورت نمادین و به نمایندگی سایر سیاه‌چادر عشایر کشور به دست دکتر احمدی‌نژاد افتتاح شود. علاو بر ....

جشنواره صدای عشایر با حضور عشایر سراسر کشور شنبه 14 بهمن از ساعت ۱۵ در محل نمایشگاه دائمی تهران با حضور رئیس جمهور و مسئول سازمان میراث فرهنگی، گردشگری افتتاح می‌گردد.

به گزارش راک نیوز ؛ دراین جشنواره قرار است که سیاه‌چادر کهگیلویه و بویراحمد به صورت نمادین و به نمایندگی سایر سیاه‌چادر عشایر کشور به دست دکتر احمدی‌نژاد افتتاح شود.

برپایه این گزارش: کهگیلویه و بویراحمد با ۱۱۰ هنرمند و با تمامی تجهیزات وارد این جشنواره شدند.

واعظی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری  هدف از حضور در جشنواره ملی عشایر معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد در زمینه صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری دانست و افزود: استان قابلیت‌های  زیادی در همه زمینه‌ها دارد و هنرمندان به خوبی می‌توانند با هنرنمایی خودشان آداب و رسوم استان کهگیلویه و بویراحمد را به سایر هموطنانمان در کشور پهناور ایران اسلامی معرفی کنند.

alt


دقایقی پیش یکی از گروه اعزامی در گفتگو با خبرنگار راک نیوز از تلاش ها برای اجرای موسیقی استان کهگیلویه وبویراحمد  در افتتاحیه نوید داد.  هم چنین کوروش رضوانی فر خواننده خوش صدای استان از اجرای بخش هایی از "ایل احساس" در این جشنواره خبر داد.
ایل احساس اثری ماندگار وکاری کلاسیک در موسیقی کهگیلویه وبویراحمد میباشد که شعر آن بر گرفته از دفتر شعر فریدون داوری شاعر برجسته کشوری واستانی میباشد 
برای پیگیری خبرهای جشنواره به راک نیوز سر بزنید....



تاریخ انتشار : 14 بهمن 1391, 00:34



» اخبار مرتبط:

  • جشن عروسی خبرنگارلر در جشنواره عشایر درتهران+عکس
  • زیر لفظی رحیمی به زوج های عشایر
  • راه‌اندازی نخستین بازارچه دائمی صنایع‌دستی در یاسوج
  • مرکز آموزشی و پژوهشی میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد
  • جشنواره منطقه ای برف با حضور 5 استان در یاسوج برگزار می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟