مشروح اخبار


» مدیر تامین اجتماعی گچساران روز خبرنگار را به این قشر تبریک گفت



جمشید علیزاده مدیر تامین اجتماعی گچساران از نخستین مسئولان شهرستان بود که پیامی با هدف نکوداشت یاد و نام شهید محمود صارمی خبرنگار شهید ایرنا صادر کرد.

به گزارش راک نیوز؛ در ابتدای پیام تبریک علیزاده آمده است: خداوند به قلم قسم خورد و آگاهی را پاس داشت. پس بر ماست، اهل قلم و اهل آگاهی را قدر نهیم و بر صدر نشانیم. 
در ادامه پیام تبریک مدیر تامین اجتماعی گچساران آمده است: خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند.
وی در این پیام افزوده است: خبرنگار وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش است، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران است.
علیزاده در ادامه از اهتمام اصحاب رسانه در امر اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم و به پاس صداقت و امانت؛ قدردانی کرد.
هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در تقویم رسمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.



تاریخ انتشار : 16 مرداد 1402, 23:02



» اخبار مرتبط:

  • تبریک فرمانده انتظامی شهرستان گچساران به مناسبت روز خبرنگار
  • پیام رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران به مناسبت روز خبرنگار
  • شهردار دوگنبدان؛خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار
  • روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد: خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟