مشروح اخبار


» نقاط ضعف و قوت تیم ملی بیشتر از گذشته مشخص شد



 بهتاش فریبا، بازیکن سابق تیم ملی درباره برد تیم ملی ایران مقابل اردن در تورنمنت چهارجانبه اظهار کرد: به عنوان یک بازی دوستانه بازی خوبی بود زیرا نقاط ضعف و قوت تیم ملی بیشتر از گذشته مشخص شد.

به گزارش راک نیوز ورزشی ؛ او ادامه داد: تیم ملی اردن به لحاظ مهارت‌های فردی خیلی پیشرقت کرده است و در دوئل‌های یک در برابر یک و حتی دو در برابر یک به راحتی از بازیکنان ما عبور می‌کردند و به نظر می‌رسید هافبک‌های ما زیاد سخت گیری نمی‌کردند و در واقع خیلی شانس داشتیم آنها در ضربات آخر دچار مشکل بودند. در نیمه اول نفرات رو به جلوی ما یعنی محبی و آزمون و طارمی و حتی جهانبخش وظایف خود را درست انجام می‌دادند اما در عقب زمین تیم ما اشکال داشت و سه موقعیت گل بالای ۹۰ درصد را به حریف دادیم. باید قبول کنیم حریف اردن بود و این موقعیت را تبدیل به گل نکرد اما فردا در بازی‌های مهمتر شک نکنید حریفان از این موقعیت‌ها به راحتی عبور نخواهند کرد.

فریبا افزود: در کار دفاعی به لحاظ انسجام ایراد داشتیم. در نیمه دوم روزبه چشمی به بازی آمد تا میانه میدان را تصاحب کند و عزت‌اللهی یک خط به جلو برود. بیشترین دلیلی که نتوانستیم خوب بازی کنیم این بود که چشمی و عزت اللهی در عرض هم بودند و این باعث می‌شد اگر هرکدام از آنها دربیل بخورد، هر دو از بازی خارج شوند و در واقع این دو باید در عمق یکدیگر بازی می‌کردند تا همدیگر را پوشش دهند.

بازیکن سابق تیم ملی بیان کرد: تغییرات در نیمه دوم بهتر شد و حملات خوبی انجام گرفتٰ منهای یک پنالتی که به اردن دادیم که من اسم آن را پنالتی مسخره می‌گذارم. تیم حریف در حال حمله بود و تیم ما احتیاج به بازیکنی داشت که در ضد حمله تیم ما را به موقعیت گل برساند که قلعه نویی به عنوان مربی تعویض هوشمندانه‌ای انجام داد و مهرداد محمدی را به زمین آورد و او گل سوم را به ثمر رساند.

باید روی دفاع وسط و هافبک دفاعی کار کنیم

او تصریح کرد: باید در بخش دفاع وسط و هافبک دفاعی بیشتر کار کنیم زیرا در غیر این صورت در بازی‌های آینده کارمان خیلی سخت تر خواهد شد.



تاریخ انتشار : 22 مهر 1402, 07:58



» اخبار مرتبط:

  • توقف نفت در گچساران /هفته اول ویک امتیاز
  • مقاومت تهران شکست/زورگچسارانی ها ،شکست تهرانی ها
  • ایتالیا با ضربات پنالتی به نیمه نهایی رفت
  • نفت گچساران خوب می سوزاند/فرشید هتریک میکند
  • مهدی طارمی در راه پیام صادقیان؟!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟