مشروح اخبار


» حضور ستاره اسبق استقلال تهران در دهستان راک +تصویر



این بازیکن استقلال تهران در سال ۲۰۰۳ در ترکیب تیم ملی جوانان، آقای گل مسابقات جام میلز هندوستان شد در رده بزرگسالان و تیم ملی، تا پایان سال ۱۳۹۰ در ۳۰ مسابقه مقابل تیم‌های ملی مختلف به میدان رفت

به گزارش راک نیوز ورزشی ؛ فوتبال  راک با یک نام نوستالوزیک "وحدت راک" گره خورده است که این روزها دوباره این نام در فوتبال کهگیلویه وبویراحمد عرض اندام می کند. 
وحدت راک که این روزها با مدیریت زکریا حیدری نسب راه درست پرورش و بازیکن سازی را با کار بر روی نوجوانان آغاز کرده اگرچه نمی توان در مورد آینده نزدیک آن با اطمینان سخن گفت اما به یقین می شود چشم انداز روشنی برای آینده فوتبال در راک و تیم وحدت ترسیم کرد.
 روز گذشته با دعوت مدیریت وحدت راک میلاد میداودی بازیکن و ستاره اسبق استقلال تهران در تمرین نوجوانان وحدت راک حضور و از نزدیک تمرینات این تیم را تماشا کرد.
ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران و استقلال با تاکید بر اولویت بندی در زندگی و نگاه ویژه به درس و مدرسه ، احترام به والدین را از اصول اساسی در زندگی برشمرد.
میداودی با ابراز خوشحالی از پتانسیل نوجوانان حاضر در تمرین تیم وحدت ، حضور در لیگ کشوری برای آنها ر ا دور از دسترس ندانست.
به گزارش راک نیوز ،میداوودی در تمام رده‌های سنی تیم ملی (نوجوانان، جوانان، امید، تیم ملی ب و تیم ملی بزرگسالان) بازی و گلزنی کرده‌است. او در سال ۲۰۰۳ در ترکیب تیم ملی جوانان، آقای گل مسابقات جام میلز هندوستان شد در رده بزرگسالان و تیم ملی، تا پایان سال ۱۳۹۰ در ۳۰ مسابقه مقابل تیم‌های ملی مختلف به میدان رفت.

میداوودی ۲۹ بار برای تیم ملی بازی کرده که ۶ گل و ۶ پاس گل در کارنامه وی وجود دارد. اولین گل ملی میداوودی در خرداد سال ۱۳۸۶ مقابل تیم ملی فوتبال فلسطین در رقابت‌های غرب آسیا در کشور اردن و آخرین گل ملی میلاد در برابر تیم ملی فوتبال اندونزی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ به ثمر رسید
میلاد میداودی (زادهٔ ۳۰ دی ۱۳۶۳ در مسجدسلیمان) بازیکن سابق استقلال تهران و تیم ملی فوتبال , مربی فوتبال اهل ایران است. میداوودی ۳۰ بازی ملی و ۶ گل زده را نیز در کارنامه خود دارد وی هم اکنون سرمربیگری تیم دسته سومی اتحاد کهکیلویه بویراحمد را برعهده دارد.

حضور ستاره اسبق استقلال تهران در دهستان راک +تصویر

 



تاریخ انتشار : 22 مهر 1402, 08:55



» اخبار مرتبط:

  • داریوش یزدی مجددا سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران شد
  • بازیکن کهگیلویه و بویراحمدی به تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پیوست
  • تیم فوتبال نفت گچساران ۳ بازیکن جدید جذب کرد
  • تیم نوجوانان دشمن زیاری دهدشت قهرمان مسابقات فوتبال لیگ کهگیلویه و بویراحمد شد
  • وقتی بازیکن گچسارانی پرسپولیس؛ خوزستانی معرفی می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟