مشروح اخبار


» یادواره ۳۲ شهید بخش دیشموک و شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد



یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی و ۳۲ شهید بخش دیشموک با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد.

یادواره سردار سرافرازجهان اسلام شهید قاسم سلیمانی ویادواره ۳۲ شهید والامقام بخش دیشموک با حضور مسولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش راک نیوز،یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی و۳۲شهیدوالامقام بخش دیشموک درمحل مصلای امام خمینی(ره)دیشموک باحضور آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه دراستان ،حاج جواد هاشمی مهر معاون سیاسی و امنیتی استاندار،سید حمزه محقق زاده فرماندار کهگیلویه،سرهنگ پوربهشت فرمانده سپاه مقاومت بسیج کهگیلویه،،حاج اقای خرم روز نماینده ولی فقیه دربنیادشهیدو امور ایثارگران استان،حاج آقای وحدانی فر امام جمعه شهرستان کهگیلویه، و جمعی ازمسئولین استانی وشهرستانی برگزار گردید.
این یادواره باتلاش پایگاه مقاومت بسیج امام محمد تقی(ع)دیشموک وشورای اداری دیشموک به شکل باشکوهی برگزارگردید.
 آیت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در یادواره ۳۲ شهید بخش دیشموک با بیان اینکه یاد شهدا یاد همه ارزش‌های انسانی و الهی است و آثار و برکات یادواره‌ها بسیار عمیق و دقیق و تاثیرگذار است، اظهار داشت: وقتی یاد خاطره شهدا را گرامی می‌داریم یعنی یاد ارزش‌های الهی و انسانی هستیم و عدالت و معنویت، اخلاق، غیرت، شجاعت، و دفاع از ناموس و دفاع از تمامیت ارضی و وطن و انقلاب را گرامی می داریم.
آیت‌الله حسینی افزود: وقتی یادواره شهدا را برگزار می‌کنیم یعنی نوجوان و جوان ما و جامعه ما در این مسیر حرکت کند.
نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ایل بزرگ بهمئی در طول تاریخ افتخار‌ها آفریدند چه قبل از انقلاب در مقابل رژیم پهلوی ایستادند و چه در دوران انقلاب در طول هشت سال دفاع مقدس با شجاعت و قدرت در میدان حاضر شدند و در مقابل دشمنان اسلام جنگیدند باید همیشه به یاد این قهرمانان الهی و انسانی و سرزمینی باشیم.
آیت‌الله حسینی با بیان اینکه خدمات نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزشمندی است و با همه حکومت‌های قبل از انقلاب مقایسه کنیم غیر قابل مقایسه است، گفت: مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود، زیرا ظرفیت نظام جمهوری اسلامی مافوق این مشکلات است.
وی ابراز داشت: در طول ۴۴ سال انقلاب با همه این مشکلات نظام جمهوری اسلامی در خدمت مردم بود و هست و با قدرت مسیر خود را ادامه می‌دهد و روز به روز این نظام قوی‌تر شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین راوند امام جمعه دیشموک در این مراسم ضمن خیرمقدم به مردم و مسئولین به برگزار مراسم یادواره شهدا اشاره کرد و عنوان کرد: ایل بهمئی در دوران ۴۴ ساله انقلاب یکی از ایلاتی بود که در تمام صحنه‌ها پای کار انقلاب و نظام بود.
حجت‌الاسلام راوند افزود: همچنان در مسیر انقلاب شهید می‌دهند و همین دو سال پیش شهید موسی نوروزی را از شهدای وطن را در مرز‌های سیستان بلوچستان را تقدیم انقلاب دادند و این نشان از انقلابی ماندن مردم بهمئی است.
وی با بیان اینکه شهدا بزرگترین خدمت را به ما کردند، بیان کرد: اگر یادواره شهدا برگزار می‌شود، به این دلیل است که ما به یادواره شهدا نیاز داریم تا متوجه شویم شهدا چه انسان‌های بزرگی بودند.



تاریخ انتشار : 13 دی 1402, 14:42



» اخبار مرتبط:

  • یادواره 31 شهید والامقام مقام بخش دیشموک برگزار می شود/جزئیات
  • یادواره 92 شهید والامقام بخش سوق برگزار می شود
  • اطاعت بی قید و شرط از ولایت فقیه رمز موفقیت شهداء
  • یادواره 91 شهید باشت با حضور گسترده مردم و مسئولان در مصلای این شهر برگزار شد
  • شهدای روحانی نقش مهمی درپیروزی انقلاب داشتند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟