مشروح اخبار


» در همایش حامیان سعادتیان در راک مطرح شد؛ ابراز تاسف از نبود سردار هاشمی در انتخابات کهگیلویه بزرک



کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در همایش مردم دهستان راک از عدل هاشمی پور به عنوان نماینده کاردان و توانمند یاد کرد و گفت: کاش برادر هاشمی در عرصه رقابت حضور داشتد چهار سال خدمت وی با 24 سال دیگران برابری می‌کند.

آیت‌الله سعادتیان با بیان اینکه هاشمی‌پور ظرفیت‌های شهرستان‌ها را به خوبی می‌شناخت و در صدد اجرای پروژه‌های مهمی بود، افزود: بعد از رفتن او پروژه‌ها به کما رفت.
سعادتیان گفت: با وجود ظرفیت‌های مستعد در حوزه معادن، کشاورزی و آب شهرستان‌های مردم ما از مشکلات عدیده رنج می برند محصولات خام فروشی می‌شوند چون برای راه اندازی صنایع اقدامی نشده است.
وی با بیان اینکه جوانان اسیر وعده‌های بی‌حاصل شده‌اند و از شعار دادن خسته‌اند، ادامه داد: چهار روز منتهی به انتخابات وعده می‌دهند بعد از راهیابی به مجلس وعده ها فراموش می‌شود.خواهش می کنم آگاهانه انتخاب کنید آگاه شوید گول وعده‌های فریبنده را نخورید.
سعادتیان با اشاره به تجربه کاری در دیگر استانها گفت: نماینده مجلس بودن در این نیست که با خفت به دیگران نامه کارگری بدهی مثلا فرزندتان در پتروشیمی که حاصل تلاش هاشمی پور است مشغول شود؛ همین پتروشیمی با زحمات هاشمی پور تا اینجا آمد اما به کام دیگران تمام شده است .
وی ادامه داد: افتخار هم میکنند که جوان فوق لیسانس ما کارگر ساده جای دیگری شود، قول و وعده برای اشتغال می دهند اما نمی‌گویند این همه سال کجا بودند که برای ایجاد شغل کاری نشده است؟ چرا چرخ کارخانه در اینجا معیوب است جوانان ما چه گناهی کردند.
سعادتیان گفت: اگر توفیق یافتم به کارهای اقتصادی و زیربنایی تمرکز خواهم کرد و برای رفع معضل بیکاری برنامه ریزی لازم انجام خواهد شد.
سعادتیان از حمایت همه اقشار چهار شهرستان حوزه انتخابیه قدردانی کرد و گفت: برخی آقایان کارناوال راه می اندازند که عمده همراهان آنها ماشین‌های پلاک خوزستان است اما به حساب دشمن زیاری می گذارند ابا دارند که بگویند این جمعیت از فلان جا آمدند چون رسوا می شوند.
نامزد انتخابات حوزه کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی گفت: خوشحالم نقطه صفری برای وحدت بویراحمد و ثلاث شدم اگر همراهی کردید و خدا توفیق داد -که من این پیروزی را نزدیک می بینم - به طور قطع یکبار برای همیشه خط بطلان بر شعار غلط وتفرقه افکنانه دو قطبی بویراحمد و ثلاث در کهگیلویه خواهم کشید .
سعادتیان با اشاره به اینکه عده ای شیاد سیاسی در چند سال گذشته بویراحمد و ثلاث راه انداختند، افزود: بین مردمی که به لحاظ قومی و قبیله در هم تنیده‌اند و ارتباطات قومی دارند این اختلاف را ایجاد کردند تا بتوانند از این اب گل الود ماهی بگیرند اما کور خواندند.
وی ادامه داد: اگر خداوند توفیق داد و شما همراهی کردید در چینش نیروها و سایر امورات نگاه واحد به تمام ایلات وطوایف خواهم داشت نیروهای ناکارامد باید کنار بروندجایگزین ناکارامدها از طوایف مختلف منصوب خواهندشد .
سعادتیان بی‌توجهی به بانوان در پست‌های مدیریتی را یادآور شد و گفت: بانوان نصف جمعیت جامعه را تشکیل می دهند حق انهاست که در مدیریت باشند قطع یقین حق ضایع شده بانوان برخواهد گشت قول می دهم در صورت موفقیت در هر شورای اداری شهرستانها حداقل چهار خانم بعنوان مدیر حضور خواهد داشت؛ جایی ک نماینده های ادوار مختلف کوتاهی کردند حق شما بانوان را نادیده گرفتند .
نامزد انتخابات کهگیلویه بزرگ بیان کرد: افراد ناکارآمد به شما خیانت می کنند .
وی با بیان اینکه از اموال بیت المال در جهت موفقیت یک نفر استفاده می کنند، تأکید کرد: ضمن تشکر و اعتماد به فرمانداران و شورای تامین اعلام میکنم مدیریت کنند افراد شیاد از اموال بیت المال سو استفاده نکنند مثل گذشته اجازه ندهند افرادی از سایر استانها برای تعیین تکلیف این مردم وارد شوند .
سعادتیان افزود: فرمانداران افراد متدینی هستند ولی باید مراقب باشند در قالب دعوت از طرف ادارات برای همایش های ملی از اعتماد مردم سوء استفاده نشود اینها بی اعتمادی ایجاد می کند مردم بی اعتمادی را بر نمی تابند مردم برنمی تابند پلاک های خوزستان در چهار شهرستان جولان دهد اگر مسیولین عرضه به خرج ندادند مردم خودشان آگاهند و کنترل می کنند .
وی به مشکلات چهار شهرستان حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: چرام شهرستان شد اما کدام زیرساخت ؟
امکانات بهمیی کو؟ جوانان به دلیل بیکاری دچار معضلات اجتماعی شدند آمار خودکشی رو به افزایش و سن خودکشی رو به کاهش است.چکار کردند که حالاشعار عزت هفتم آنها گوش فلک را پر کرده است!
این نامزد انتخابات با بیان اینکه نیم قرن است در عرصه انتخابات عمر مردم را تلف کردند، ادامه داد: 24سال در مجلس حضور دارندهیچ کار که نکردند ادعای عزت هم دارند از کدام عزت حرف می زنید جز ذلت و فلاکت برای مردم چه داشتند؟گوجه چینی زنان در استانهای همجوار چه عزتی است؟
سعادتیان گفت: اگر اینجا کارخانه داشتیم اگر سرمایه گذار جذب میشد جوانان و بانوان ما مجبور نبود کارگر دیگران شود.
سعادتیان گفت: کدام خدمت را می خواهید ادامه دهید زمانی که بودجه 1403 در مجلس بحث میشد از سه ماه چهار ماه مجلس را رها کرده اید در مجلس نیستید که تصمیمی بگیرید.
وی با اشاره به اینکه کثرت حضور مراجعه کننده در دفتر نماینده افتخار نیست نشانه خدمت نیست بلکه نشانه ناتوانی در کار کردن است، افزود: اگر کاری میشد ارباب رجوع برای گرفتن نامه کارگری در دیگر استانها در دفتر شما رو نمی زدند و دست به دامان شما نمی شدند.
وی با بیان اینکه بیان برخی مطالب شرم اور است به هر بهانه ای در خانه مردم را می زنند با توسل به زور می خواهند رای جمع کنند ، ادامه داد: پلاک های خوزستان در قلعه دختر می‌خواهند برای مردم تعیین سرنوشت کنند!می گویند مردم دشمن زیاری با ما هستند.
سعادتیان گفت: چند تا رودخانه در دهستان دشمن زیاری جاری است مشکلات و فلاکت شرم اور است سدها در مرحله مطالعه به نتیجه نمی‌رسند حقابه شهرستان بخاطر ناتوانی نماینده ها اخذ نشد آب شهرستان روانه بوشهر و بندرعباس و.. می شود دشت های مستعد و حاصلخیز ما کویر شده اند.
وی عنوان کرد: شکاف محرومیت‌های کهگیلویه بزرگ از گذشته‌های دور آنچنان عمیق بوده که هر چقدر خدمات نیز ارائه شود، به این راحتی پر نمی‌شود مگر با عزمی راسخ و همتی بلند و اراده‌ای خستگی ناپذیر.
سعادتیان به سهم مردم شهرستان بهمئی از چاه‌های نفت پرداخت و گفت: ظرفیت اسمی استخراج نفت در دیار زر خیزِ بهمئی روزانه بین ۷۵ تا ۸۰ هزار بشکه است و ظرفیت واقعی آن نزدیک به ۵۰ هزار بشکه است، اما به جای اینکه پالایشگاه یا حتی کارخانه پایین دستی در همین منطقه احداث بشود، در آن‌طرف‌تر که جغرافیای خوزستان محسوب می‌شود، کارخانه دایر کرده‌اند.
این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ ادامه داد: نکته تأسف ‌برانگیزتر ماجرا آنجاست که برای اشتغال در این کارخانه، شهروندان و جوانان تحصیل کرده بهمئی، غیربومی محسوب می‌شوند.
سعادتیان گفت: نفت از زیر پای شهروندان و جوانان تحصیل کرده بهمئی استخراج می‌شود، اما هنگام تقسیم منافع غیربومی محسوب می‌شوند و نمی‌توانند در کارخانجات مرتبط مشغول به کار گردند، به همین خاطر مجبورند رنج و محنت سفر و بعضا مهاجرت را به جان خریده و آواره سایر استان‌های کشور بشوند.
وی بیان کرد: نفت در اینجاست، فقر، بیکاری و آلودگی مال اینجاست، اما سود آن به منطقه دیگری می‌رسد.

در همایش حامیان سعادتیان در راک مطرح شد؛ ابراز تاسف از نبود سردار هاشمی در انتخابات کهگیلویه بزرک

 

در همایش حامیان سعادتیان در راک مطرح شد؛ ابراز تاسف از نبود سردار هاشمی در انتخابات کهگیلویه بزرک

 

در همایش حامیان سعادتیان در راک مطرح شد؛ ابراز تاسف از نبود سردار هاشمی در انتخابات کهگیلویه بزرک

 

در همایش حامیان سعادتیان در راک مطرح شد؛ ابراز تاسف از نبود سردار هاشمی در انتخابات کهگیلویه بزرک

 

در همایش حامیان سعادتیان در راک مطرح شد؛ ابراز تاسف از نبود سردار هاشمی در انتخابات کهگیلویه بزرک

 



تاریخ انتشار : 25 بهمن 1402, 09:18



» اخبار مرتبط:

  • در ستاد مبارزه با کرونا مطرح شد: اتمام حجت دادستان با برگزار کنندگان مجالس عروسی در دهدشت
  • هشدار دادستان کهگیلویه به ادارات کم‌کار/برای حفظ سلامت مردم با کسی تعارف نداریم
  • پیام تبریک دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه در پی قهرمانی تیم جوانان فرازبام خائیز دهدشت
  • خیزبانوان برای نمایندگی مجلس دربویراحمدودنا ؛ در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی بدون شک زنان نامزد انتخاباتی خواهند داشت
  • رئیس جدید دادگستری شهرستان لنده منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود