مشروح اخبار


» زنده باد بهار شعار فتنه در انتخابات ریاست‌جمهوری است



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اعلام اینکه زنده‌باد بهار شعار فتنه آینده در انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: بی‌اخلاقی‌ها تحت حمایت دولت رشد می‌کند.

عوض حیدرپور‌شهرضایی در گفت‌وگو با  خانه ملت، در واکنش به اقدامات اخیر حامیان اندک دولت و جریان انحرافی در مطرح کردن شعار "زنده باد بهار"، گفت:  به‌طور حتم بهار سیاست، اجرای انتخابات سالم در کشور است، اما متأسفانه دولت از این کلمات بهره‌برداری سوء کرده و شعار اقدامات خلاف اخلاق سیاسی خود را زنده باد بهار گذاشته است.

نماینده مردم شهررضا، دهاقان، منظریه و گلشن در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بهار سیاست در کشور باید همراه با دیانت و اخلاق‌مداری باشد، افزود: متأسفانه دولت و در بطن آن جریان انحرافی هیچ تعهدی نسبت به نگهداری حرمت‌ها و اخلاق سیاسی ندارند.

وی با تأکید بر اینکه دولت با تخریب و هر روش غیر اخلاقی دیگر به‌دنبال پیروزی در انتخابات آتی ریاست جمهوری است، تصریح کرد: عنوان این اقدامات دولت را به جای بهار باید خزان گذاشت.

این نماینده مردم در مجلس نهم، در واکنش به حمله سازماندهی شده به سخنرانی رئیس مجلس در قم، گفت: به‌طور حتم این اقدامات از سوی جریان انحرافی و دولت برنامه‌ریزی شده است، از طرف دیگر جریان انحرافی در ماه‌ها قبل اعلام کرده بودند که در بهمن و اسفند ماه سال ۹۱ باید منتظر چنین اتفاقاتی باشید.

حیدرپور‌شهرضایی با اعلام اینکه شعارها باید منطبق با آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی باشند، افزود:‌ به طور حتم شعارهایی مانند زنده باد بهار هیچ جایی در عالم سیاسی کشور ندارند.

وی با انتقاد از اظهارات رئیس جمهور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران، تصریح کرد: متأسفانه اظهارات امروز احمدی‌نژاد به کرار کنایه‌آمیز و سرشار از بداخلاقی سیاسی بود، که به‌طور حتم این اظهارات در شأن جایگاه رئیس جمهور در روز پیروزی انقلاب اسلامی نیست.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه تلخی‌ها و بی‌اخلاقی‌ها زیر پوشش شعار زنده باد بهار و با حمایت دولت رشد می‌کند، گفت:‌ در شرایط کنونی دستگاه‌های امنیتی باید با اقدامات خزنده جریان انحرافی برخورد جدی کنند.

وی با اعلام اینکه زنده‌باد بهار شعار فتنه آینده در انتخابات ریاست جمهوری است، یادآور شد: بر اساس خبرهای واصله در چند هفته اخیر، حلقه انحرافی به‌دنبال برنامه‌ریزی وسیع برای انتخابات آتی ریاست جمهوری بوده و هست، که گام نخست آن در مجلس اجرا شد که خوشبختانه تیرشان به سنگ خورد.

حیدرپورشهرضایی با تأکید بر اینکه جریان انحرافی با ایجاد اغتشاش و اختلاف به‌دنبال نفود در ساختار کشور است، گفت: اگر این جریان در انتخابات پیروز شدند، هیچ مشکلی پیش نمی‌آید اما اگر در انتخابات توفیقی به دست نیاورند به طور حتم اسباب ایجاد یک فتنه را فراهم می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ادامه داد: ما کاملا از تحرکات و اقدامات دولت مطلع هستیم و جلسات شبانه حلقه انحرافی را رصد می‌کنیم.




تاریخ انتشار : 22 بهمن 1391, 19:12



» اخبار مرتبط:

  • مشایی:تبلیغات انتخاباتی چی هست؟
  • شعار انتخاباتی مشایی چیست؟
  • توزیع پوستر‌های "زنده باد بهار" در قم
  • دولت شعار انتخاباتی ندارد
  • مشایی‌تائیدنشود٬احمدی‌نژاد‌استعفا می‌کند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟