مشروح اخبار


» خدمت رسانی ادامه دارد.... بهسازی و زیرسازی راه روستایی چشمه امیری به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بهمئی



 رئیس راهداری بهمئی از بهسازی و زیرسازی راه روستایی چشمه امیری به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای به طول ۳۰۰+۲ کیلومتر خبر داد.


مجید کهزادی رئیس راهداری بهمئی از بهسازی و زیرسازی راه روستایی چشمه امیری به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای به طول ۳۰۰+۲ کیلومتر خبر داد.


به گزارش راک نیوز؛ رئیس راهداری بهمئی از بهسازی و زیرسازی راه روستایی چشمه امیری به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای به طول ۳۰۰+۲ کیلومتر خبر داد.


مجید کهزادی اظهار داشت :بهسازی و اسفالت راه روستای چشمه امیری یکی از مطالبه مهم اهالی ان روستا بوده که با پیگیری های بعمل آمده بعداز انجام امورات اداری و تعیین پیمانکار به مرحله اجرا رسید.


وی افزود: انشالله با اجرا این پروژه مردم ان روستا از نعمت جاده اسفالته بهرهمند خواهند شد به وضوح روشن است که عدم وجود زیرساخت‌های ارتباطی نقشی اثرگذار در توسعه نیافتن مناطق روستایی دارد و بالعکس توسعه و بهبود راه‌های ارتباطی در روستاها به شکوفایی و رشد هر چه بیشتر این مناطق منجر می‌شود. 



از آنجا که در سطح کشور پراکندگی جمعیت روستایی وجود دارد طبق برنامه پنجم توسعه باید روستاهای بیشتر از ۲۰ خانوار از جاده و راه‌های مناسب برخوردار و روستاهای بالای ۵۰ خانوار نیز از راه آسفالت بهره‌مند باشند.



کهزادی تصریح کرد:توسعه و ارتقای امنیت راه‌های روستایی و فراهم کردن امکانات در روستاها می‌تواند تا حدود زیادی از مهاجرت بی‌رویه روستاییان به شهر جلوگیری کرده و از آسیب‌های ناشی از این مهاجرت‌ها به طور چشمگیری بکاهد. از آنجا که بسیاری از روستانشینان پس از ترک روستای خود به شهر می‌آیند غافل از این هستند که زندگی در شهر مشکلاتی دارد که هرگز آن‌ها در محیط روستا تجربه نکرده‌اند و همین امر سبب می شود بسیاری از آن‌ها برای فرار از مشکلات شهر به حاشیه شهرها پناه ببرند و حاشیه‌نشینی را با مشکلات فراوانش برای جامعه فراهم آورند.


همچنین بهبود جاده‌­ها سبب تغییر در بخش حمل‌­ونقل و بهبود امكانات و تسهیلات در بخش سازمان­‌های خدماتی می­‌شود. اجزا عمده این تغییرات در این بخش شامل نهادهای بهداشتی، نهادهای آموزشی، نهاد مالی و گسترش خدمات است.


رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بهمئی با بیان اینکه ؛ اعتبار این از محل اعتبارات استانی و مقدار ریالی پروژه ۸۰ میلیارد ریال میباشد  از همه دست اندرکاران که در اجرای پروژه سهیم بودند و به نحوی تلاش نمودند خاصه حجت الاسلام موحد نماینده محترم مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی،مدیرکل محترم راهداری،فرماندار محترم تشکر و قدردانی نمود.



تاریخ انتشار : 2 شهریور 1403, 12:32



» اخبار مرتبط:

  • آغاز عملیات روکش آسفالت راه ارتباطی قلات-لیکک
  • سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: راه ارتباطی ۱۵۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد آسفالت شد
  • رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بهمئی منصوب شد
  • بازدید فرماندار کهگیلویه از پروژه روکش آسفالت راه روستایی راک
  • روایت رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه از تحولات عظیم در حوزه راه روستایی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟