مشروح اخبار


» جانشین یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در یاسوج خبر داد: هوشمندسازی و فناوری‌های نوین به کمک حفاظت، پیشگیری و اطفاء حریق در عرصه‌های طبیعی کشور می‌آیند



ابراهیم پیرزادیان جانشین یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در یاسوج اعلام کرد:در موضوع مدیریت اطفاء حریق طرح پایگاه‌های اطفاء حریق را با همکاری کارشناسان محیط‌زیست تدوین کرده‌ایم.



جانشین یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در یاسوج گفت: هوشمندسازی و فناوری‌های نوین به کمک حفاظت، پیشگیری و اطفاء حریق در عرصه‌های طبیعی کشور می‌آیند.


به گزارش راک نیوز،ابراهیم پیرزادیان جانشین یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در یاسوج اعلام کرد در موضوع مدیریت اطفاء حریق طرح پایگاه‌های اطفاء حریق را با همکاری کارشناسان محیط‌زیست تدوین کرده‌ایم.


پیرزادیان همچنین گفت با استفاده از هوشمندسازی و فناوری‌های نوین از جمله دوربین‌های حفاظتی، حفاطت و صیانت از منابع طبیعی کشور را در بخش‌هایی از جمله وقوع حریق، وقوع آفات، قاچاق چوب و زمین خواری افزایش خواهیم داد.


جانشین یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی کشور اذعان کرد در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تعداد ۱۰ جایگاه برای نصب دوربین‌های حفاظتی و یک اتاق مدیریت و فرماندهی، پیش‌بینی‌شده است، که با قابلیت‌های هوشمند از جمله تشخیص دود و حریق، مدیریت و مهار آتش‌سوزی‌ها را تسهیل خواهد کرد.



تاریخ انتشار : 3 شهریور 1403, 08:20



» اخبار مرتبط:

  • اقدامات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در پیشگیری از آتش سوزی و اطفا حریق عرصه های طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • نشست هم اندیشی ریشه یابی دلایل و پیشگیری از آتش سوزی های عرصه های طبیعی استان
  • از فعالیت اطفاء حریق در عرصه های طبیعی استان تا برخورد با متخلفان و متعرضان به منابع طبیعی
  • جلسه هم اندیشی ریشه یابی دلایل و پیشگیری از آتش سوزی عرصه های طبیعی شهرستان باشت برگزار شد
  • مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ اختصاص ۲میلیارد تومان برای تهیه وخرید تجهیزات اطفاء حریق جنگل ها و مراتع کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟