مشروح اخبار


» دعوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم همیشه در صحنه استان جهت شرکت در کنگره ملی شهدا



استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی از عموم مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان جهت شرکت در کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد دعوت کرد.


به گزارش راک نیوز،استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی از عموم مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان جهت شرکت در کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد دعوت کرد.


متن پیام به شرح زیر است:


بسم رب الشهداء و الصدیقین

شهیدان عزیز ایران سربلند، پرچمداران نهضت بزرگ معمار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی قدس سره هستند که با خون خود بقاء این انقلاب بی‌بدیل را استمرار بخشیده و با رشادت و جانفشانی خود خواب دشمنان این ملت را بدون تعبیر گذاشتند و اجازه ندادند ذره ای از خاک وطن به اشغال متجاوزان درآمده و در راه امنیت و پاسداری از حرم جمهوری اسلامی و دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام مدال پر افتخار مدافعین حرم و حریم و امنیت بر سینه آویختند.

    حضرت امام خامنه ای مدظله‌العالی


حیات این ملت مرهون رشادت ها و غیرت

 جوانمردانی است که با لبیک به ندای رهبر و مولایشان جبهه های نبرد حق علیه باطل را با حضور خود قوت بخشیده و مستحکم و نفوذناپذیر نمودند و حسینی و عاشورایی وار در راه حفظ دین و قرآن به تکلیف دینی و انقلابی خود عمل کردند و راه سعادت را با بذل جان خود پیمودند و در جوار حق تعالی حیاتی جاودانه یافتند.

اینک استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان کنگره یادمان شهیدانی است که جای‌جای این دیار، هنوز هم منوّر و عطرآگین به حضور آن ستارگان پرفروغ است. دوهزار شهید والامقام مشعل داران هدایت بشریت هستند و دلهای مشتاقان و ارادتمندان را با خود همراه نموده اند و به سوی پروردگار عالمیان رهنمون می‌سازند.

ضمن گرامی‌داشت مقام شامخ شهدای عزیز و سرافراز استان، از عموم مردم شهیدپرور، انقلابی و ولایتمدار و دلدادگان به مکتب ایثار و شهادت استان بویژه مردم غیور و شریف یاسوج دعوت می‌نماید در لبیک به فرامین ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای مدظله‌العالی مبنی بر زنده نگه‌داشتن یاد شهداء؛ در کنگره نهایی ۲۰۰۰ شهید والامقام استان کهگیلویه و بویراحمد که از ۱۷ تا ۱۹ شهریور ماه در دهکده دفاع مقدس واقع در پارک مهرورزی یاسوج برگزار می‌گردد حضوری پرشور، وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن داشته و بهجت‌آفرینِ قلوب همه مشتاقان به شهدای عزیز نظام الهی و توحیدی باشند.

       سید علی احمدزاده 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد



تاریخ انتشار : 15 شهریور 1403, 23:47



» اخبار مرتبط:

  • دعوت مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم قدرشناس برای حضور در کنگره ملی 2000 شهید استان
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از مردم غیور و شهیدپرور استان جهت شرکت باشکوه در مراسم تشییع بسیجی شهید داود جاودانیان
  • دعوت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران از مردم به حضور در راهپیمایی 22 بهمن
  • پیام تبریک مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد شهادت بسیجی مدافع امنیت پایدار را تسلیت گفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟