مشروح اخبار


» انتقاد امام جمعه گچساران از بلاتکلیفی پروژه دارالقرآن



 امام جمعه شهرستان گچساران از بلاتکلیفی پروژه دارالقرآن این شهر انتقاد کرد.


به گزارش راک نیوز؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عنایت‌الله هاشمی منش، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به برخی مشکلات شهرستان افزود: مسئله خرابی «ام آر آی» شهرستان به‌ عنوان یک دغدغه مطرح‌شده و موجبات نگرانی شهروندان را به وجود آورده است.
وی گفت: مسئولین برای راه‌اندازی مجدد این دستگاه هر چه سریع‌تر اقدام کنند چراکه مردم مجبور هستند به شهرستان‌ها و استان‌های هم‌جوار بروند.
خطیب جمعه گچساران در ادامه تصریح کرد: موضوع دیگر نیز جاده آسفالت قبل از پل شهید عبداللهی تا روستای سعادت‌آباد و بعد از آن فاقد خط‌کشی است و این مسئله خودش یک خطر است که امیدواریم در اسرع وقت مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشمی منش گفت: سال‌هاست که قرار است یک ساختمان دارالقرآن برای شهرستان احداث و تجهیز شود و در سال 97 اداره راه و شهرسازی قرار بود زمین برای این کار اختصاص دهند و گویا در دو سال اخیر بدون آماده کردن زمین، نقشه و طرح در کمیته برنامه‌ریزی برایش اعتبار گذاشته‌اند!
وی اظهار کرد: در همین سال گذشته حدود 4 میلیارد برای دارالقرآنی که کلنگش به زمین زده نشده و هنوز هم زمینش معلوم نیست که کجای شهر قرار دارد، گذاشته بودند که طی اعتراضات صورت گرفت اداره راه و شهرسازی بنا است همان نقشه‌ای که مربوط به فلان شهرستان کوچک و کمک جمعیت استان است را در گچساران نیز پیاده کند!
وی افزود: بنا نیست در تریبون نماز جمعه درس مهندسی بدهیم و خودتان باید بدانید کاربرد مصالح ساختمانی در مناطق مختلف (از نظر آب و هوایی) سردسیر و گرمسیر متفاوت است و این نقشه تیپی که در فلان شهرستان کم‌جمعیت استان دارید اصلاً برای این شهرستان بزرگ قابل ‌تصور نیست و مردم باید این مسائل را بدانند.
خطیب جمعه گچساران عنوان کرد: البته مهم هم نیست چه کسی می‌خواهد این پروژه را بسازد، مهم همان تضمینی است که دستگاه اجرایی برای زمان ساخت و هدر نرفتن اعتبار بدهد و طرح هم باید معماری ایرانی و اسلامی باشد.



تاریخ انتشار : 17 شهریور 1403, 08:51



» اخبار مرتبط:

  • حجت الاسلام موحد سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر دهدشت+پوستر
  • درخواست امام‌جمعه گچساران از نمایندگان استان؛ زخم کهنه آتش‌سوزی جنگل‌ها را دوا کنید
  • نماز عید قربان در گچساران به امامت حجت‌الاسلام «هاشمی منش» اقامه شد
  • امام جمعه گچساران از فقدان حضور مسوولان در نماز جمعه انتقاد کرد/مسئولین از مردم فاصله نگیرند
  • انتقاد امام جمعه گچساران از عدم نظارت در بازار
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟