مشروح اخبار


» با پیگیری های حجت الاسلام موحد صورت گرفت: بهسازی و آسفالت جاده بنه پیر بهمئی



اعتبار آسفالت جاده روستای بنه‌پیر از توابع بخش ممبی در شهرستان بهمئی بعد از نیم‌قرن در دولت سیزدهم از اعتبارات استانی تأمین شد.




اعتبار آسفالت جاده روستای بنه‌پیر از توابع بخش ممبی در شهرستان بهمئی بعد از نیم‌قرن در دولت سیزدهم از اعتبارات استانی تأمین شد.


به گزارش راک نیوز »؛ آسفالت راه‌های روستایی از ابتدای عمر کاری دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت. بر اساس آمار، دولت سیزدهم تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال با صرف اعتبار ۳۵ هزار میلیارد تومان و افزایش عملکرد ۳۴ درصدی در این حوزه نسبت به دولت پیشین پرونده بهتری داشت.


 شهرستان بهمئی در حوزه راه‌های روستایی مشکلات زیادی داشت که با تلاش‌های، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان جهت پیگیری و اخذ بودجه در این سه سال اخیر با اعتباراتی که در نظر گرفته شد اتفاقات خوبی در محورهای روستایی صورت گرفت و تعداد زیادی راه روستاهای شهرستان بهمئی آسفالت شده‌اند.


یکی از این روستاها، روستای بنه‌پیر رودتلخ از توابع بخش ممبی هست که بعد از پنجاه سال توسط دولت سیزدهم (شهید آیت‌الله رئیسی) از اعتبارات استانی تأمین اعتبار و اینک در ابتدای دولت چهاردهم (مسعود پزشکیان) آسفالت شد.



رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بهمئی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه راه‌سازی شهرستان بهمئی گفت: در بحث راه‌های روستایی اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.


مجید کهزادی افزود: بهسازی و آسفالت راه روستایی بنه‌پیر به پهنوک یکی از مطالبه مهم اهالی آن روستا بوده که با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده به مرحله اجرا رسید.


وی تصریح کرد: اعتبار قطعه اول این محور حدود هشت میلیارد تومان بوده که از اعتبارات استانی تأمین شد.


مردم به علت نبود جاده کوچ کردند


شورای روستای بنه‌پیر گفت: بسیاری از اهالی این روستا به دلیل نبود جاده کوچ کردند که ان‌شاءالله با خدمتی که دولت شهید جمهور به این منطقه کرد کوچ معکوس را شاهد باشیم.


علی طلوعی‌مطلق افزود: با اقدام شایسته متولیان مسیر 5 کیلومتری این روستا بعد از پنجاه سال آسفالت شد که این اقدام موجب خوشحالی و خرسندی اهالی این روستا شد.


وی در پایان ضمن یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی و تشکر و قدردانی از متولیان گفت: از خداوند منان توفیق سعادتمندی و خدمتگزاری مسئولان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواستارم.



تاریخ انتشار : 21 شهریور 1403, 09:25



» اخبار مرتبط:

  • روکش آسفالت جاده قبر قیصر بهمئی به طول 3 کیلومتر با اعتبار 50 میلیارد ریال
  • رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه : ۱۳ پروژه روکش آسفالت به طول ۱۰۰ کیلومتر در کهگیلویه افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح ۳۳ طرح عمرانی در شهرستان بهمئی/اعتبارات این پروژه ها بیش از 900 میلیارد ریال می باشد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت راه ارتباطی قلات-لیکک
  • وعده های که یکی پس از دیگری جامه عمل پوشانده می شود:پایان عملیات روکش آسفالت راه روستایی امام زاده پهلوان بخش مرکزی کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟